Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastische keuze is deze B&B gebleken. Heerlijk ontbijt dat bijzonder creatief en gevarieerd is. Bernard heeft hospitality uitgevonden wat een aardige vriendelijke hulpzame man. Een mooie omgeving een mooie tuin met zitjes in de zon uit de zon, prachtige beeldhouwwerken en schilderijen door zijn echtgenote gemaakt. Een genot om daar te verblijven! Wij verbleven daar tijdens de Tour du ALS 2019.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 juli 2017

Dit is een zeer mooie, propere B&B. De gastheer Bernard is super vriendelijk. Het ontbijt is super lekker maar geen buffetvorm. Je krijgt dagelijks vers gemaakte hapjes bij je ontbijt die zeer mooi worden aangeboden op je tafel. Er is een ijskastje op je kamer en een espresso apparaat. Bij aankomst krijg je een flesje water (in de kamer). Het enige minpuntje : je kan geen andere dranken bekomen. Het zwembad is netjes en ruim. Ook een zeer rustige omgeving! De gastheer zie je eigenlijk alleen 's ochtends bij het ontbijt of bij een toevallige ontmoeting tijdens de dag. Dit is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving van de Mont Ventoux te verkennen en er zijn ook zeer goede restaurantjes in de buurt! We komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017

Zeer rustige locatie, mooie kamers met smaak en kennis ingericht, badkamer was top met badjassen, slippers, badscrub, enz. Een zeer aangename fijne gastheer, geweldig ontbijt/ brunch. Alles wat we zochten

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Deze B&B heeft het helemaal begrepen! Heerlijke kamer, heerlijk zwembad en ligstoelen, geweldig ontbijt, vriendelijke gastheer, prachtige locatie en uitzicht .... alles overtrof de verwachting. wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

In deze heerlijke, rustig gelegen B&B word je warm verwelkomd door streekproduct Bernard, die de kunst van het gastheer zijn volledig beheerst. Achter de schermen wordt hij bijgestaan door zijn vrouw Henriette die naast de beeldende ook de culinaire kunst bezit, gezien de kunstwerkjes die ze elke ochtend bij het ontbijt voorschotelt! Mooie, ruime kamer en dito badkamer, zalig zwembad en veel rust. Gesloten fietsstalling voor de wielertoeristen en nuttige tips van Bernard voor eten, drinken en fietsen! Wij komen absoluut terug!!

Datum van verblijf: juli 2016