“Geweldig eten”
Beoordeling van Auberge des Sens

Auberge des Sens
Geclassificeerd als nr. 3 van 32 Restaurants in Saint-Antonin Noble Val
1 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk eten, smaakvol. Mooie presentatie op het bord.
Prijs kwaliteit is goed. kortom een aanrader

10 februari 2018 beoordeeld

Prima bediening, spreekt ook redelijk goed Engels. Smaakvol opgediend. Voor de fijnproever een aanrader.

22 september 2017 beoordeeld

Locatie ligt aan een drukke weg. Het terras is echter overdekt met wijn bladeren en mooi afgeschermd. Vriendelijke gastvrouw en bijzondere, smakelijke combinaties. Zeer de moeite waard

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lekker gegeten tussen de middag. Samen met een goede service.
Menu van de dag maar met zorg bereidt
Aanrader

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw hier geluncht. Hier moet je reserveren in het hoogseizoen. Het zit er buiten altijd vol.
We lieten ons leiden door de vriendelijke eigenaresse en kregen het menu van de dag. Een lekkere amuse, eend in een rolletje, Lieu noir en een bosbessentaartje toe. Alles met zorg bereid, mooi opgediend en verrukkelijk van smaak. Flesje wijn erbij en dat alles samen voor 55. Dan neem je lawaai van de weg die vlak langs het terras loopt, voor lief.

Reizigers die Auberge des Sens bekeken, bekeken ook

Varen, Saint-Antonin Noble Val

Saint-Antonin Noble Val, Tarn-et-Garonne

In Auberge des Sens geweest? Deel je ervaringen!