Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch!

Wij waren er rond 12.00. Er was geen rij. Voor 23€ konden we met de rodelbaan naar beneden (+/- een ... meer lezen

Beoordeeld op 18 september 2020

pmmalden
Malden, Nederland
Lees alle 103 beoordelingen

Beoordeeld op 29 juli 2020

Met hoge snelheid de bergen af gaan in een rodel. Mooi om in de zomer door de bergen te zoeven. zeker een aanrader en Corona proof

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Even een half uurtje in de rij maar dat is geen straf met het uitzicht en de schaduw die ze hebben gecreëerd. Samen met mijn zoon van 6,5jaar genoten van een geweldige afdaling!!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie attractie in Vandans. Gaat niet extreem hard en dus ook leuk voor kinderen. Mooi parcours en weer eens wat anders om naar beneden te komen. Wel wat prijzig... evenwel waar voor je geld.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

superlange rodelbaan, mooie route, Ook geschikt voor kleine kinderen als ze met papa/mama meegaan. Pak je gezicht en handen goed in als t koud(er) is

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Doen, beter in het naseizoen. Dan is het lekker rustig en hoef je niet of nauwelijks in de rij. Als het snel durft, geef dat dan aan bij de medewerker. Dan laten ze meer ruimte tussen jou en je voorganger. Vergeet je dat, dan loop je het risico dat je in de ankers moet en gaat de rest van de rit in een slakkentempo. Niet zo fijn, zeker niet als je voorganger geen deo heeft gebruikt. Dan is het een lange zit.

Datum van activiteit: augustus 2017