tattigam
Hasselt, België

Prachtige omgeving, veel plezier voor jong en oud. Toprestaurant!

4,0 van 5 bollen23 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Grote camping, maar voldoende rust in je eigen mobile home. Zwembad wat druk. Zeer goed onderhouden camping. Huisjes zijn aan de kleine kant, maar zeer proper en goed uitgerust met alle nodige materiaal. Airconditioning werkt zeer goed en is een aanrader om bij te boeken.
Datum van verblijf: juni 2021
Kamertip: Als je niet van handdoekjes leggen houdt, zak dan af naar de talrijke meren in de omgeving. Daar...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Grégory LECOUTRE, Propriétaire van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 26 jan 2022
Bonjour tattigam,

Dank u voor deze feedback. We zouden blij zijn u weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet

• ZenHotels.com
          8.1 km van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon
          Meer hotels in Regusse bekijken
          Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Met veel pijn en moeite zou je voor korte tijd gratis op WIFI kunnen (ons niet gelukt) en daarna moet je betalen. Dat is in deze tijd wel erg primitief. Maar dat was, buiten een gestolen iPhone, het enige ervaren minpuntje op de camping. Bij problemen stond het personeel snel klaar om het op te lossen. Het zwembad is prima en de glijbanen super en ook niet te druk.
          De plaatsen wisselen qua ruimte. Wij hadden gelukkig veel ruimte. De camping is verder goed verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2020
          Gregory LECOUTRE, Propriétaire van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2020

Lieve Melbertv,

Bedankt voor uw mening. We hopen je snel te zien.

Gregory Lecoutre

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooie stacaravan, park wel enorm Frans. Animatie en wat wordt omgeroepen gebeurt alleen in het Frans. Bij het zwembad begrepen we dan ook niet waarom iedereen naar omroepen naar zijn bedje vluchtte. Wat blijkt: van alle bedjes waar niemand op zit wordt dan de handdoek verwijderd. Goed bezig! Want ook hier irritante handdoekleggers die na 3 uur nog niet op hun gereserveerde bedje liggen. Park ligt wel afgelegen. Gezellige pittoreske dorpjes in de omgeving niet ontdekt. Bezoek aan meer saint croix zeker doen. In tegenstelling tot wat op de morgen staan mochten sWimshirts gewoon gedragen worden. Restaurant is top. Vriendelijk personeel en heerlijk betaalbare gerechten. Op vrijdagavond leuk marktje op de camping.

Datum van verblijf: augustus 2020
          Beoordeeld op 2 augustus 2019

We komen al enkele jaren naar hier, nu was het 2 jaar geleden en wat heeft de camping een mooie vooruitgang geboekt op al die keren dat we geweest zijn. Het hangt natuurlijk af van waar je naar op zoek bent, maar wij zijn tevreden met de rust die je hier vindt. Na 23 uur is het - zo goed als - stil. Op het gedeelte met het zwembad is er ook een grote leuke speeltuin voor kleinere kinderen, op het andere gedeelte (de camping is gesplitst door een rustige weg) is er geen speeltuin, en voor ons is dit fijn zo. Kinderen amuseren zich zo ook wel. Je hebt inderdaad voor alles de wagen nodig, maar dan toch is er binnen de 20 min van alles te beleven. Er zijn verschillende meren, de gekende gorges, leuke kleine stadjes, ... . Op anderhalf uur sta je in de grote steden Nice, Cannes of Marseille.
          Nogmaals het is maar waar je naar op zoek bent, ik zou geen 2 weken in oeverloze drukte kunnen ontspannen.

Datum van verblijf: augustus 2019
          Gregory L, Responsable relations clients van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dear cdn_1979,

We thank you for the valuable comments provided. We were really delighted to welcome you once more and hope to welcome you back in the nearer future for another stay.
          Best regards,

Gregory Lecoutre

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Genoten van een vakantie op de camping Les Lacs du Verdon. Last minute geboekt via Roan (zusterbedrijf van Go4Camps) en een hele goede ontvangst gehad door Ankie en Hans (Nederlandse medewerkers van Go4Camps). Mooi proper zwembad enkel wat aan de kleine kant voor het aantal vakantiegangers op het park. Caravan Adria voorzien van al het nodige al mocht de badkamer wel ruimer zijn voor ons. Terras aan de caravan is half overdekt en groot genoeg.
          Super mooie omgeving (wel de auto voor nodig). Aanraders le lac Sainte Croix, Gorges du Verdon en Quinson

Datum van verblijf: juli 2018
          Lecougr, Responsable relations clients van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Hallo Esther S.,

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te beschrijven. Het doet altijd deugd om lovende commentaar te lezen over het personeel. Een goede ontvangst is essentieel om goed aan de vakantie te beginnen. Als u dan ook nog eens in uw moedertaal verwelkomd wordt, is dat des te beter.

De kwaliteit van de aangeboden accomodatie staat bij Homair voorop. We zijn verheugd om te horen dat het u beviel.

We geven u volledig gelijk wanneer u wijst op de prachtige omgeving van "Les Lacs du Verdon".
          Deze onmiskenbare troef draagt ongetwijfeld bij aan een onvergetelijk verblijf.

Mvg,

Grégory Lecoutre

Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin via Eurocamp een caravan geboekt op deze camping. We werden heel hartelijk ontvangen door Claire en Richard. De caravans zijn goed ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig! Het zwembad is erg mooi aangelegd en in de camping winkel zijn de prijzen ook reëel. Er is een leuke speeltuin voor de kinderen die dit jaar net nieuw is! Ook in het restaurant is het goed vertoeven. De animatie is redelijk actief alleen jammer dat ze alleen Frans spreken. Wij hebben erg genoten van onze vakantie en zijn erg goed geholpen. Wegens omstandigheden moesten wij onze vakantie verlengen ook dit is door Eurocamp super opgelijst! Kortom een fantastische vakantie!

Datum van verblijf: juli 2017