Jessica S
Nunspeet, Nederland

Fijne vakantie

4,0 van 5 bollen8 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie stacaravan, park wel enorm Frans. Animatie en wat wordt omgeroepen gebeurt alleen in het Frans. Bij het zwembad begrepen we dan ook niet waarom iedereen naar omroepen naar zijn bedje vluchtte. Wat blijkt: van alle bedjes waar niemand op zit wordt dan de handdoek verwijderd. Goed bezig! Want ook hier irritante handdoekleggers die na 3 uur nog niet op hun gereserveerde bedje liggen. Park ligt wel afgelegen. Gezellige pittoreske dorpjes in de omgeving niet ontdekt. Bezoek aan meer saint croix zeker doen. In tegenstelling tot wat op de morgen staan mochten sWimshirts gewoon gedragen worden. Restaurant is top. Vriendelijk personeel en heerlijk betaalbare gerechten. Op vrijdagavond leuk marktje op de camping.
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
vue de l'hotel
7.0 km van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon
Meer hotels in Regusse bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2019

We komen al enkele jaren naar hier, nu was het 2 jaar geleden en wat heeft de camping een mooie vooruitgang geboekt op al die keren dat we geweest zijn. Het hangt natuurlijk af van waar je naar op zoek bent, maar wij zijn tevreden met de rust die je hier vindt. Na 23 uur is het - zo goed als - stil. Op het gedeelte met het zwembad is er ook een grote leuke speeltuin voor kleinere kinderen, op het andere gedeelte (de camping is gesplitst door een rustige weg) is er geen speeltuin, en voor ons is dit fijn zo. Kinderen amuseren zich zo ook wel. Je hebt inderdaad voor alles de wagen nodig, maar dan toch is er binnen de 20 min van alles te beleven. Er zijn verschillende meren, de gekende gorges, leuke kleine stadjes, ... . Op anderhalf uur sta je in de grote steden Nice, Cannes of Marseille.
Nogmaals het is maar waar je naar op zoek bent, ik zou geen 2 weken in oeverloze drukte kunnen ontspannen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gregory L, Responsable relations clients van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Dear cdn_1979,

We thank you for the valuable comments provided. We were really delighted to welcome you once more and hope to welcome you back in the nearer future for another stay.
Best regards,

Gregory Lecoutre
Responsable Relations Clients

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Genoten van een vakantie op de camping Les Lacs du Verdon. Last minute geboekt via Roan (zusterbedrijf van Go4Camps) en een hele goede ontvangst gehad door Ankie en Hans (Nederlandse medewerkers van Go4Camps). Mooi proper zwembad enkel wat aan de kleine kant voor het aantal vakantiegangers op het park. Caravan Adria voorzien van al het nodige al mocht de badkamer wel ruimer zijn voor ons. Terras aan de caravan is half overdekt en groot genoeg.
Super mooie omgeving (wel de auto voor nodig). Aanraders le lac Sainte Croix, Gorges du Verdon en Quinson

Datum van verblijf: juli 2018
Lecougr, Responsable relations clients van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Hallo Esther S.,

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te beschrijven. Het doet altijd deugd om lovende commentaar te lezen over het personeel. Een goede ontvangst is essentieel om goed aan de vakantie te beginnen. Als u dan ook nog eens in uw moedertaal verwelkomd wordt, is dat des te beter.

De kwaliteit van de aangeboden accomodatie staat bij Homair voorop. We zijn verheugd om te horen dat het u beviel.

We geven u volledig gelijk wanneer u wijst op de prachtige omgeving van "Les Lacs du Verdon".
Deze onmiskenbare troef draagt ongetwijfeld bij aan een onvergetelijk verblijf.

Mvg,

Grégory Lecoutre
Responsable Relations Clients

Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin via Eurocamp een caravan geboekt op deze camping. We werden heel hartelijk ontvangen door Claire en Richard. De caravans zijn goed ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig! Het zwembad is erg mooi aangelegd en in de camping winkel zijn de prijzen ook reëel. Er is een leuke speeltuin voor de kinderen die dit jaar net nieuw is! Ook in het restaurant is het goed vertoeven. De animatie is redelijk actief alleen jammer dat ze alleen Frans spreken. Wij hebben erg genoten van onze vakantie en zijn erg goed geholpen. Wegens omstandigheden moesten wij onze vakantie verlengen ook dit is door Eurocamp super opgelijst! Kortom een fantastische vakantie!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Camping is helemaal vernieuwd
Zwemparadijs voor klein en groot met leuke glijbanen wel zonder toezicht
Restaurant lekker eten voor redelijke prijs
Wij huurden stacaravan die zeer gerieflijk was
Elke dag vers brood in het winkeltje waar veel te verkrijgen was maar redelijk duur er is een grote supermarkt op 5min met auto van de camping
Camping is rustig gelegen en zeer goed onderhouden
Bezoek zeker het meer van sainte croix en de verdon

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Lecougr, Responsable relations clients van Camping Marvilla Parks - Les Lacs du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Geachte Nieke58

Wij danken u voor uw positieve reactie die wij zeker aan onze medewerkers zullen doorgeven.
Wij hebben met plezier vernomen dat u een fijn verblijf hebt gehad op camping Les Lacs du Verdon.

We hopen u binnenkort weer terug te zien op een van onze campings.

Gregory Lecoutre, Responsable Relations Clients.

Beoordeeld op 15 september 2015

Deze camping aan de rand van het dorp Regusse is vooral een Franse camping, veel Fransen, wat Belgen en een enkele Nederlander. Niet iedereen van het personeel is de Engelse taal machtig. Vooral stacaravans en verder is er beperkte plek voor overige kampeerders. Op zich netjes aangelegd, maar jammer dat de paden nauwelijks geasfalteerd zijn. Zwembad met glijbaan op zich prima, alleen is het te klein voor het aantal campinggasten. Het kan er zeer druk zijn. Bij de pizzaboer op de camping was de wachttijd 1,5 uur, dus daar hadden we geen trek in. Verder wel vriendelijke personeel aan de receptie, en wat kleine klachtjes werden goed opgelost. De caravan zelf had helaas maar een kleine veranda en was maar voor een klein gedeelte overdekt. ( Dat is op andere campings vanuit dezelfde touroperator, met hetzelfde type, wel anders)

Kamertip: Voor pizza's ga naar de pizzabakker naast de Super-U, die is veel sneller en goedkoper dan op de camping.
Datum van verblijf: augustus 2015