Orbitz.com
Priceline
eDreamsUS$ 138
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Ik had aangegeven glutenvrij te eten. Ze hebben daar ongelooflijk rekening mee gehouden. Elke avond weer een aangepast 4 gangen menu. En bij ontbijt aparte mand broodjes. Enige kleine minpunt is de badkamer. Erg klein en geen douchewand. De familiekamer was echter extreem ruim met 6 slaapplaatsen.

Gebied ook erg leuk voor de beginnende skiër en vanuit luchthaven in 20 minuten aanwezig in hotel (gratis slinks naar piste om de hoek).

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Prima kamer, schoon. Mooi uitzicht op de bergen. Eten is ook prima en hele vriendelijke bediening zowel receptie als restaurant Ontbijt was zeer uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gratis parkeren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Hele mooie, schone kamer! Alles ziet er heel nieuw uit en het personeel is erg aardig. Had ook nog eens prachtig uitzicht op de bergen. Bushalte ligt er maar 1 min. lopen vandaan en hiermee kun je gemakkelijk Innsbruck bereiken.

Ook het restaurant is echt een aanrader en je krijgt zowel voor de kamer als het eten, waarde voor je geld!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in typisch Oostenrijks restaurant van het hotel. Gezellige warme sfeer, erg vriendelijk personeel, niet opdringerig. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan in orde. Echt een aanrader! Als we weer in Axams zijn komen we zeker weer langs.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, alles ok, niet te duur voor de streek waar je bent. Fietstochten in alle richtingen mogelijk, skistations in de buurt, ontbijt heeft alles wat je
Nodig hebt.
Geen ervaring met de keuken. Maar onthaal goed en ruime kamers

Datum van verblijf: april 2017