“Prima gegeten!”

Color Café
Geclassificeerd als nr. 5 van 96 Restaurants in Marseillan Plage
Keukens: Midden-Amerikaans, Grill, Wijnbar, Pub en brouwerij
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden in de eerste instantie de mosselen maar die waren op.....jammer anders waren we verder gaan zoeken.
Verbaasde ons ook want zo laat was het niet en dat in een omgeving waar je niet verwacht dat de mosselen op zijn....
Hamburger gepakt, hetgeen ik nooit neem eigenlijk maar we hadden zeker geen spijt! Erg lekker en mooi opgemaakt zodat het oog ook iets heeft;-)
Heerlijke calamaris vooraf en ruime portie km te delen.
Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier eigenlijk bij toeval langs. Restaurant was nog niet geopend,
maar mochten wel gaan zitten tot de keuken open ging.

Niet een super gevarieerde kaart maar het smaakte wel allemaal heel erg goed

Bediening was super vriendelijk,
wat wel eens anders is in Frankrijk.

Zeker een aanrader om eens langs te gaan als je in Marseillan bent

19 augustus 2019 beoordeeld

Marseillan heeft voornamelijk fastfood restaurants. Dit restaurant biedt heerlijk eten en super vriendelijke bediening.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met lekkere gerechten en een vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader

16 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Ruime keuze uit verschillende tapas. Helaas was de cappuccino deze keer niet zo fantastisch. Veel melk, weinig tot geen koffie. Desalniettemin, aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Color Café bekeken, bekeken ook

Marseillan Plage, Marseillan

In Color Café geweest? Deel je ervaringen!