“Heerlijk huis”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van House of nature

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

15 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk huis”
Beoordeeld op 29 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het huis is ruim en schoon , met een enorme tuin erbij.we werden hartelijk ontvangen en in het huis is veel info te vinden mbt omgeving en activiteiten.
Minpuntje het is wel vrijstaand maar niet alleenstaand .

Datum van verblijf: juni 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 jul 2019
Thank you for your review-it was great to have your stay.
We wish you all the best in the future and send greetings from Zillertal valley to Nederlands!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren