“Beste prijs kwaliteit in heel Tenerife!”
Beoordeling van El Corazón

El Corazón
Geclassificeerd als nr. 18 van 58 Restaurants in Costa del Silencio
31 mei 2018 beoordeeld

Normaal gezien ga ik tijdens mijn vakanties op Tenerife nooit tweemaal op dezelfde plaats dineren..... Maar voor dit leuke restaurantje maakte ik met plezier een uitzondering.
Op aanraden van mijn broer ging ik er een eerste keer met 3 vriendinnen en bestelden we een beetje vanalles op de kaart. Ik kan niet zeggen welk gerecht ik het lekkerste vond, aangezien ze allemaal overheerlijk waren!
En voor de prijs moet je het zeker niet laten! Prijs kwaliteit vind ik dit het beste restaurant in Tenerife, en ik kom hier al 18 jaar een paar keer per jaar...
De kok en zijn "madam" zijn hele sympathieke mensen met een goed gevoel voor humor ;-)
Ons zien ze zeker terug!

19 mei 2018 beoordeeld

Geweldige ontvangst, salade met tonijn is top! Evenals de Thaise curry!
Als aperitiefje een lekkere gin met kruidenmengeling!

Jessica R, Owner van El Corazón, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Our special gin & tonic is one of our favorites, too. And the tuna, and the Thai curry, and...well, everything! We're happy you could join us, and thank you very much for the great review.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurantje, klein maar geweldig. Voorgerecht, hoofdschotel, dessert. Alles vers a la minute klaar gemaakt. Vriendelijke bediening

Jessica R, Owner van El Corazón, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Thank you! We loved having you at the restaurant, and we're so happy you decided to celebrate your anniversary with us. Glad you enjoyed it so much!

30 april 2018 beoordeeld

Lekker eten en twee super vriendelijke uitbaters al enkele malen bezocht en iedere keer top.Zowel de dagschotel als A la carte

Jessica R, Owner van El Corazón, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Thanks for the kind words! We are so happy you could join us for a good meal (and good chats!).

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn! Die gast heeft talent! Slaatje met kortgebakken tonijn met sausje van citroen en gember, en gecarameliseerde kippeblokjes met sesam zijn alvast 2 aanraders. Lage prijsklasse, hoge kwaliteit!

Jessica R, Manager van El Corazón, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2018

Those are two of my favorite dishes, too. Thanks for the great review!

Reizigers die El Corazón bekeken, bekeken ook

Costa del Silencio, Arona
Los Cristianos, Arona

Las Galletas, Tenerife

In El Corazón geweest? Deel je ervaringen!