“Uitstekend”
Beoordeling van Smith's bistro

Smith's bistro
Geclassificeerd als nr. 3 van 60 Restaurants in Costa del Silencio
26 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben hier met vrienden en familie heel goed gegeten, alles wat op de kaart staat heeft er wel iemand geproefd en het werd allemaal heel lekker gevonden. Vriendelijke bediening en heel vriendelijke uitbater.

Datum van bezoek: maart 2018

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan eten naar aanleiding van alle goede beoordelingen. Het zal wel volgens Engelse smaak heel goed zijn maar ik vond het echt niet lekker en de kinderen ook niet. Alles zwemt in saus en als dat je smaak niet is smaakt alles niet meer.
Alleen mijn man heeft enorm genoten van de Curry. Het was een keurig nette zaak met goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn met familie en vrienden hier gaan eten. Omdat wij met 11 mensen waren konden wij niet van de kaart kiezen en moesten genoegen hebben om kip te kiezen. Toen wij aan kwamen konden we kiezen uit verschillende sauzen. Ook de bestelling van de drank ging moeizaam. Zeker niet aan te raden met grote groepen. Het eten kwam -- de groente en aardappels zaten onder de kippenborst en over de kip was een dikke saus. Zag er niet makkelijk uit en smaakte niet lekker. Dit was niet alleen bij mij, maar bij meerdere mensen.

Datum van bezoek: juli 2017
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier goede prijs kwaliteit. Een steak zoals je zelf in België niet kan krijgen'. Zeker een aanrader. Hier al twee keer geweest en kom zéker nog eens terug

Datum van bezoek: juli 2017
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enige twijfel een bezoek gebracht en op aanraden van een van de klanten ribbekes gegeten. Heerlijk vlees wat van het bot viel, beetje teveel overheersende saus.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Smith's bistro bekeken, bekeken ook

Costa del Silencio, Arona

Costa del Silencio, Arona

In Smith's bistro geweest? Deel je ervaringen!