“Lekkere koffie”
Beoordeling van Robert's Coffee

Robert's Coffee
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Mahmutlar
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere bak koffie gedronken. Misschien wel de lekkerste koffie van Mahmutlar.

Koekje was niet bijzonder, beetje taai.

6 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke koffies en broodjes. We zijn later nog terug geweest voor het avondeten was verrassend goed voor weinig geld. Zeker een aanrader

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Moet je geweest zijn,super om er een thee of eender wat te drinken,als het maar geen alcohol bevat,we hebben er niet gegeten,al zag het er overheerlijk uit

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb heerlijke koffie gedronken. Veel keuze uit diverse koffie's. Is een echte aanrader voor een ieder die van koffie houd.

11 september 2015 beoordeeld

toffe plek om te genieten van een lekkere koffie of milkshake of ijs. Is wel keten maar mooie setting, vriendelijk personeel en lekker en verzorgde bediening.

Reizigers die Robert's Coffee bekeken, bekeken ook

Mahmutlar, provincie Antalya

In Robert's Coffee geweest? Deel je ervaringen!