“Tegenvaller”

Keukens: Turks, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2016 beoordeeld

Bezocht vanwege de goede recensies maar valt erg tegen. Ik heb veel beter gegeten in de omgeving jammer. het eten was echt niet bijzonder gewoon flauw. Personeel doet erg zijn best maar dat is niet voldoende helaas.

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe eigenaars, ik en mijn man 2 x van keuze moeten veranderen van gerecht omdat de kaart werd aangepast. Geen probleem en dan diepvries gerechten... Prijs kwaliteit niet waardig, voordien veel beter, voor- en hoofdgerecht + fles wijn makkelijk over de 220 TL en je zit er meestal alleen, zegt al genoeg over de versheid van de ingrediënten, veel beter adresjes in Mahmutlar.

26 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie verzorgde indruk. Uitstekend personeel en geweldig goede keuken. Opmaak van de borden zijn een streling voor je oog , evenals de desserts.

16 oktober 2014 beoordeeld

Gewoon heel goed en lekker eten met relaxed personeel,verder een schone zaak en mooie moderne uitstraling.

• Sfeer
18 september 2014 beoordeeld

Daar moet je voor gaan !! Goed en gezellig en vriendelijk ; ook heel netjes daarom gaan wij er zeker elke keer we in Mahmutlar zijn !!!

• Sfeer

Reizigers die Malibu Gourmet Restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Malibu Gourmet Restaurant geweest? Deel je ervaringen!