Beoordeeld op 29 juli 2018

Dit is echt op alle vlak een tophotel!
De ontvangst, kamers, ontbijt, zwembaden, strand,enz.
Maar vooral de locatie, de oprecht vriendelijkheid van het personeel en de kleine leuke attenties van het hotel geven dit hotel een extra en plaatst dit hotel op een zeerhoog niveau.
Alles heeft natuurlijk zijn prijs, goedkoop is het dus zeker niet. Vooral de “catering” is niet goedkoop ( wel lekker en ruim voldoende). Indien je met een gezin van vier ‘s avonds aanschuift aan het buffet ben je snel ruim 300 Euro armer.

Datum van verblijf: juli 2018
Constance Lémur... S, General Manager van Constance Lemuria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you so much for this great review!

It is a great pleasure to read that you had a wonderful experience and I am pleased that we made your stay special.

I hope you will return to enjoy another visit to our beautiful property soon and it will be a pleasure to welcome you again.

Sunny regards from Seychelles,

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Huwelijksreis in juni 2006
In een woord: fantastisch
Alles klopte op die reis
Prachtig hotel op een geweldige locatie
Zou er dolgraag met ons 25 jarige huwelijk weer naar toe gaan om nogmaals alles opnieuw te zien.

Datum van verblijf: januari 2018
Constance Lémur... S, General Manager van Constance Lemuria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

Dear Guest,

Thank you so much for this great rating!

It is a real pleasure to read that you had an enjoyable experience.

I hope you will return to enjoy another visit to our beautiful property soon. It will be a pleasure to welcome you again at Constance Lemuria, Seychelles.

Best regards,

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Je moet al veel moeite doen om minpunten te vinden in dit hotel. De zanger in de bar zou optimistischer songs kunnen zingen of de sommeliers zouden hun kennis kunnen opschroeven ..... maar dat is het ongeveer. Gewoon superhotel en superservice en -kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier een week op huwelijksreis en het was fantastisch, ondanks de regen ( 1 volle dag en wat buien). Reken op iedere dag 1 uur regen. Het hotel ligt dicht bij de AirPort maar desondanks heb je geen last van de vliegtuigen. Het publiek is van jong tot oud.

Het ontvangst is grandioos. Je zou wel iedere dag aan willen komen . We kregen een early check in wat heel erg fijn was.

De kamers zijn top. Er zijn kamers aan het rustige strand en kamers dicht bij het hotel met uitzicht op de zonnebedden en takamaka restaurant.

Er zijn schildpadden, pauwen, vleermuizen en heel veel vogels..

Strand: Goede handdoeken service en beach service. Er staat de gehele dag water wat top is. Ligbedden zijn geweldig als ook de zitzakken. Alles is heel verzorgd muv de toiletten op het strand. Je kunt duiken, snorkelen en een boot huren. En een prachtige strandwandeling maken. Ze hebben heerlijke cocktails op het strand.
Bedankt mariapan voor de goede zorgen en je glimlach.

Trail: de trail van anse georgette to anse lazio is geweldig. Niet met regen lopen ivm gladde paden. Prachtige vergezichten. Neem veel water mee. 50 schaduw- 50 procent zon. Deet op en goede wandelschoenen aan. Niet superstijl maar je moet wel goed opletten . Smal pad.

Er zijn prachtige view points. Ze zijn Zeker de moeite waard.

Ontbijt is top verzorgd. Vers fruit, heerlijke eitjes etc. Prachtig uitzicht. Service kan beter.

Massage: ik heb een massage van sri gehad een prachtige Balinese dame en die was zo goed dat ik er gelijk nog 1 heb geboekt. Dank je wel Sri. Vraag de open massage ruimte aan. Die is prachtig. Is wel zonder airco. De spa ziet en verder eenvoudig uit.

Anse georgette beach is 15 minuten lopen vanaf het hotel. Heuvelachtig. Waanzinnig mooi. Vooral als er niemand is. Het is een publiek strand. Geen toilet en douche. Je kunt een picknick boeken bij het hotel . Dat is zeker een aanrader. Ieder uur gaat er een beachcar heen. Er is niet veel schaduw dus het lijkt snel druk. Je kunt er heerlijk zwemmen. Laat geen afval achter ! Iedere morgen halen ze namelijk1 grote zak vuil van het strand af.

Culinair algemeen : heel goed. Gezien het resort kan het nog zeker een level hoger. Wijnkaart niveau is top. De prijzen zijn 2 keer zo duur als in de Nederlandse restaurants.

Diva. Meest culinaire eten van het resort. Alleen de desserts vallen tegen.Het beste vonden wij white. Wij vonden veel gerechten lekker; lokale vis gegrild, pasta met geitenkaas en beef short rib . Het Ligt aan de golfclub. Setting is binnen en buiten. Wijnkaart is niet up to date. Dat is vervelend.

Takamaka: beach restaurant. Ligt prachtig. Lekkere keuken . Service wisselend. Heel relax.

The nest. Prachtig gelegen aan de zee. Lekkere keuken. Coconut vonden wij het lekkerste dessert. Voor lunch de fish pasta en tonijn carpaccio, die is super lekker. Ook de marlin carpaccio. Goede service. Toilet is wel een stuk lopen. Mantosch bedankt voor je vriendelijke en attente service. Dat maakte onze laatste lunch een bijzondere.

Golfen: de golfbaan is prachtig, uitdagend en aan te raden. Green fee is gratis voor de gasten. Je kunt clubs huren. Buggy is een handige optie gezien de hoogteverschillen en warmte. 7.30 uur is de perfecte tijd. Mooie vergezichten.

Praslin is een fantastisch eiland en zeker een aanrader. Wij vinden het leuker dan Mahe. De inwoners zijn bijzonder vriendelijk en relax.

Je kunt een boot met kapitein huren dat is zeker een aanrader., we hebben zeeschildpadden gezien. Heel veel vissen zeeegels zeesterren etc. Zeer vriendelijke kapitein en goede service.

Alles is peperduur. Hou daar rekening mee.

1 keer per week is een borrel. Zeker een aanrader. Heerlijke cocktail , hapjes en life muziek.

Er is een bibliotheek met achtergelaten boeken.

Een late checkout was niet mogelijk maar je kunt gebruik maken van de vip room en dat is ook perfect.

Dank aan het gehele team voor de fantastische week. We hopen zeker weer terug te komen.

Ps als je het hier niet naar je zin hebt Kun je beter thuis blijven. .....

We hebben geboekt via mauritius travel. Zeer vriendelijk en scherpe prijs. Je moet er echter betreffende je Kamerwensen zelf bovenop zitten.

Datum van verblijf: mei 2017
Constance Lémur... S, General Manager van Constance Lemuria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Dear Guest,

I am delighted to read your very positive review about Constance Lemuria Seychelles and would like to sincerely thank you for your wonderful feedback.
Thank you also for your kind compliments and acknowledging our efforts to ensure your holidays with us continue to exceed your expectations.
Along with my team, I look forward to welcoming you back to Constance Lemuria Seychelles in the very near future.

Sincerely,

Beoordeeld op 21 april 2016

Kamers waren prima in orde. Park en golfterrein goed verzorgd. Prachtig strand en perfect uitzicht over de zee en strand vanuit de kamer en de restaurants.
Eten in het buffetrestaurant kan beter. Eten in de andere restaurants was heerlijk maar erg prijzig.

Kamertip: Seniorkamer heeft een aparte grote zitkamer.
Datum van verblijf: april 2016