21 april 2016 beoordeeld

Kamers waren prima in orde. Park en golfterrein goed verzorgd. Prachtig strand en perfect uitzicht over de zee en strand vanuit de kamer en de restaurants.
Eten in het buffetrestaurant kan beter. Eten in de andere restaurants was heerlijk maar erg prijzig.

Kamertip: Seniorkamer heeft een aparte grote zitkamer.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
20 februari 2016 beoordeeld

Als je van rust houdt, perfekte bediening, allermooiste stranden en wondermooie natuur dan is dit het hotel bij het allerbeste wat je jezelf kunt toewensen!
Het eten was topniveau (incl het assortiment wijnen). Extra attentie voor Sea Horse restaurant.
Bijzondere dank aan Tamil voor zijn discrete service gedurende ons verblijf.

Verbleef: februari 2016
28 september 2015 beoordeeld

Wij zijn de laatste 5 nachten van onze huwelijksreis in dit hotel verbleven. Onze kamer was 1 van de 8 villa's op het park. Het was in 1 woord geweldig! Park ligt op een prachtige locatie op het eiland. Het park is erg ruim opgezet, omdat wij in een villa zaten hadden we een butlerservice inbegrepen. Dit is wel fijn omdat de afstand van de villa naar andere voorzieningen best groot is. Je butler brengt je in een golfkarretje overal naartoe. De voorzieningen zijn perfect! Het ontbijt, de lunch en het diner zijn van erg hoge kwaliteit. De mensen zijn erg vriendelijk en servicegericht. De golfbaan is schitterend en erg uitdagend, maar de kwaliteit van de baan is niet altijd top. Wij hebben vanaf het hotel verschillende uitstapjes gemaakt die door het hotel voor ons zijn georganiseerd en dat was meer dan prima. Zoek je een hotel waar savonds veel te beleven is dan is dit wellicht niet jou plek. Om 10 uur zijn de restaurants leeg en er zit niemand meer aan de bar. Het is een echte honeymoon bestemming. Tip: Als je als honeymooner hier naartoe gaat, neem dan een kopie van je trouwakte mee. Je krijgt iedere dag 100 euro om te besteden aan diners, spabehandelingen, excursies etc. Wij hebben een fantastische tijd gehad!!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
27 augustus 2014 beoordeeld

Als honeymoonbestemming kozen we de Seychellen en onze eerste stop was in Constance Lemuria. We konden het niet beter getroffen hebben! Wat een prachtig resort!
De stranden zijn allen subliem, vooral Anse Georgette: voor ons het mooiste strand ooit gezien! De tuinen (inclusief golfterreinen) van het hotel zijn zeer goed onderhouden.
Tijdens ons verblijf was het hotel volboekt, maar toch was het overal zo rustig.
De maaltijden waren de beste die we ooit op hotel gehad hebben. Zowel buffet als de à la carte restaurants.
Eten en drank zijn hier verre van goedkoop, maar dat weet je natuurlijk op voorhand.
Wij kunnen echt niets van negatieve opmerkingen melden, enkel dat we hier wel langer hadden willen verblijven!! We hopen echt ooit nog eens terug te komen.

Kamertip: De juniorsuites waren zeer ruim en voor ons meer dan voldoende. In de kamers op de verdieping heb je wel meer privacy en een mooier zicht.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
13 juli 2013 beoordeeld

Onlangs naar de Seychellen geweest voor onze honeymoon. De perfecte locatie! Wat een mooi hotel en wat een vriendelijk personeel. Voorafgaande aan de reis natuurlijk diverse recensies gelezen over bijvoorbeeld de prijzen. Vanwege het feit dat we wisten dat deze aan de hoge kant lagen hebben we 'half-board' geboekt waarbij dus het avondeten inclusief is.

uiteraard is het duur; je boekt geen reisje naar de Llorett of de Salou maar naar een wat exclusiever eiland. Daar zitten gewoon andere bedragen aan gekoppeld. Oke, je betaalt dus € 7,06(incl. service) voor een SeyBrew (lokaal biertje) in een 0,28cl flesje maar als je je van te voren instelt op een duurdere vakantie dan staat niets je hier in de weg om een geweldige vakantie te hebben!

Ik las reacties over een lege bar; klopt, erg druk was het er niet maar dat lag waarschijnlijk aan de artiest die nu niet echt de nieuwe Idol was. één avond hebben we wel een prima bandje gehad en het was dan ook direct drukker in de bar. Gezellig een waterpijpje of sigaretje roken, een drankje doen en een kans om in contact te komen met andere gasten.

Wij hebben een superverblijf gehad en kan het resort bij iedereen aanraden!

Kamertip: Junior Suites zijn ruim en prima. Een grotere kamer heb je met z'n tweeën echt niet nodig.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner