“Heerlijk verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Utopia World Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 13 hotels in Kargicak
9 november 2013 beoordeeld

Het hotel is helemaal TOP! keurig verzorgt, aardig personeel en fantastisch eten. De kamers van het hotel zelf zijn iets gedateerd, de kamers die rondom het hotel liggen zijn keurig en gemoderniseerd. Enige nadeel is dat het echt 35 min. met de bus van Alanya ligt en wanneer je een excursie gaat doen je zeer lang in de bus zit. bijv. een excursie naar Manavgat is 3 uur heen en 3 uur terug. Te lang voor hetgeen je gaat bezichtigen. Dus tip! vraag bij elke excursie hoelang de reis er naartoe duurt, dan kan je vooraf bepalen of je dat er voor over hebt.

Kamertip: kamers in hotel zelf gedateerd, kamers buiten hotel gemoderniseerd.
  • Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner

23 augustus 2013 beoordeeld

Vriendelijk personeel, mooie kamers goed eten, mooie ligging, uitstekende accommodatie !
Het entertainment 's avonds is ook goed, div. Turkse zangers/zageressen die live zingen in div. talen, ook n het Nederlands
Een bus brengt je van het hotel gratis tot vlakbij het strand en voor slechts 1,50 euro kan je met de bus naar het centrum van Alanya.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Geen enkel minpunt dan ? ja, dat wel, de prijzen van de souvenirshop van het hotel zijn schrikbarend duur ! (om een voorbeeld te noemen, 4 ansichtkaarten met postzegel koste hier 9 Euro !! en de kaarten die ik bij de receptie had gepost kwamen precies 2 maanden later aan !

• Verbleef: April, 2013, reisde alleen
7 augustus 2013 beoordeeld

Wij zijn er oktober 2012 geweest. De afstand van de luchthaven Antalya naar dit hotel erg zeer lang. We hebben hier 3 uur over gedaan. Bij aankomst ion het hotel bleek onze familie kamer overboekt te zijn. Tot onze grote verbazing kregen wij een suite aangeboden. GEWELDIG !! Een zeer grote kamer met twee badkamers, een grote jacuzzi op de kamer. Het eten was goed goed maar wel erg massaal. We zijn hier voor een week geweest en de kinderen hebben genoten van het zwemparadijs.

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met familie
20 oktober 2012 beoordeeld

Mooi hotel op een mooie lokatie. Je moet wel goed trap kunnen lopen want die zijn er veel. Kun je dat niet boek dan in het hoofdgebouw. Het eten en de mensen zijn super. Vriendelijk personeel. Wij hadden geen wifi in de bijgebouwen en dat hebben we gemeld bij terugkomst op kamer stond er een fles wijn met fruit en een excuus kaartje klaar erg netjes. In het hoofdgebouw heb je wel wifi verbinding. Russen tja die zijn er veel, maar in principe heb je er geen last van als je gewoon je eigen ding doet. Als je ergens heen wil gewoon even een busje pakken voor 2 euro.
Wij waren hier in aug. 2011.

11 september 2012 beoordeeld

Een bijzonder goed goed hotel in vele opzichten. Kamers, complex met voorzieningen, het eten, de service et cetera.; werkelijk top! Wij verbleven 7 dagen met 6 personen in een ruime familiekamer in het hoofdgebouw van het complex en hebben gemerkt dat echt alles in het werk wordt gesteld om de gasten een uitstekende dienst te bewijzen. Werkelijk niets op het hotel aan te merken.

20 augustus 2012 beoordeeld

Dit 5 sterren hotel is voor de meeste faciliteiten (die wij gebruikt hebben ), 5 sterren (in Turkije) waard.
5 sterren voor de locatie, de zwembaden, het super- aquapark, het eten in à la carte resto Lamonte (Italiaans - echt super lekker! Heerlijke Italiaanse gerechten waaronder speciaal soepje, keuze uit verfijnde pasta's als voorgerecht, salade , kalfsrolletjes met mozarella, etc - zeer verfijnd; 15 YTL pp reservatiekost meer dan waard!), onze kamer (we hadden wel een cornersuite; blijkbaar zijn de kamers in de villa's niet echt 5 sterren waard, maar dat hebben we zelf niet ervaren), het privé strand, de animatie,de SPA, ...
Voor ons is het hotel net geen 5 sterren waard omwille van: een beetje verouderd (meubilair bijv, op ons terras waren enkele herstellingen nodig waar geen aandacht aan wordt besteed), drankenbar, buffet (wel lekker en gevarieerd, maar net niet verfijnd genoeg), het extra bed dat we kregen, verouderde douches, badkamerproducten (beetje goedkope geur).

Kamertip: Cornersuite is echt gigantisch met een supergroot, zeer zonnig terras en een ongelooflijk uitzicht ...
26 juli 2012 beoordeeld

het hotel ligt op een berg waardoor je een prachtig uitzicht hebt,het is er zeer proper en ook heel vriendelijk personeel.Het eten mag er zeker ook zijn ,voeldoende keuze en lekker klaargemaakt.
bij problemen word je zeer snel geholpen,zoal wij ondervonden ,om 2 uur s'nachts konden we niet meer met de sleutelkaart binnen in onze kamer maar dit werd binnen de 10 min opgelost.Ook een airco probleem werd binnen de 10 min. opgelost.
En het is zeker niet zo dat je last had van de vele russen die er waren zoals op bepaalde sites werd geschreven,de enige die arogand overkwamen waren zoals meestal onze "noorderburen"
Als er dan toch één minpuntje moet vermeld worden is het voor mij personellijk dat er wel wat zwervkatten rondhangen ,gelukkig kwamen ze niet in de eetzaal binnen.
Maar al bij al een goed hotel

Kamertip: als je een kamer kiest in de bijgebouwen ,hou er dan rekening mee dat er wel redelijk wat trappen te ...
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Kargicak in overweging
op 1,8 km afstand
My Home Resort Hotel
nr. 11 van 26 in Avsallar
191 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Utopia World Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Utopia World Hotel

Adres: Kargicak Beldesi, Kargicak, Alanya 07400, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Alanya > Kargicak
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 luxe hotel in Kargicak
Nr. 2 hotel aan het strand in Kargicak
Nr. 2 spahotel in Kargicak
Prijsklasse: € 72 - € 223 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Utopia World Hotel 5*
Aantal kamers: 600
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Utopia World Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Utopia World

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?