• Zwembad
  • Zwembad
  • Aan het strand
Drita Hotel(Kargicak)
23 augustus 2013 beoordeeld

Vriendelijk personeel, mooie kamers goed eten, mooie ligging, uitstekende accommodatie !
Het entertainment 's avonds is ook goed, div. Turkse zangers/zageressen die live zingen in div. talen, ook n het Nederlands
Een bus brengt je van het hotel gratis tot vlakbij het strand en voor slechts 1,50 euro kan je met de bus naar het centrum van Alanya.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Geen enkel minpunt dan ? ja, dat wel, de prijzen van de souvenirshop van het hotel zijn schrikbarend duur ! (om een voorbeeld te noemen, 4 ansichtkaarten met postzegel koste hier 9 Euro !! en de kaarten die ik bij de receptie had gepost kwamen precies 2 maanden later aan !

• Verbleef: april 2013, reisde alleen
7 augustus 2013 beoordeeld

Wij zijn er oktober 2012 geweest. De afstand van de luchthaven Antalya naar dit hotel erg zeer lang. We hebben hier 3 uur over gedaan. Bij aankomst ion het hotel bleek onze familie kamer overboekt te zijn. Tot onze grote verbazing kregen wij een suite aangeboden. GEWELDIG !! Een zeer grote kamer met twee badkamers, een grote jacuzzi op de kamer. Het eten was goed goed maar wel erg massaal. We zijn hier voor een week geweest en de kinderen hebben genoten van het zwemparadijs.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
20 oktober 2012 beoordeeld

Mooi hotel op een mooie lokatie. Je moet wel goed trap kunnen lopen want die zijn er veel. Kun je dat niet boek dan in het hoofdgebouw. Het eten en de mensen zijn super. Vriendelijk personeel. Wij hadden geen wifi in de bijgebouwen en dat hebben we gemeld bij terugkomst op kamer stond er een fles wijn met fruit en een excuus kaartje klaar erg netjes. In het hoofdgebouw heb je wel wifi verbinding. Russen tja die zijn er veel, maar in principe heb je er geen last van als je gewoon je eigen ding doet. Als je ergens heen wil gewoon even een busje pakken voor 2 euro.
Wij waren hier in aug. 2011.

11 september 2012 beoordeeld

Een bijzonder goed goed hotel in vele opzichten. Kamers, complex met voorzieningen, het eten, de service et cetera.; werkelijk top! Wij verbleven 7 dagen met 6 personen in een ruime familiekamer in het hoofdgebouw van het complex en hebben gemerkt dat echt alles in het werk wordt gesteld om de gasten een uitstekende dienst te bewijzen. Werkelijk niets op het hotel aan te merken.

20 augustus 2012 beoordeeld

Dit 5 sterren hotel is voor de meeste faciliteiten (die wij gebruikt hebben ), 5 sterren (in Turkije) waard.
5 sterren voor de locatie, de zwembaden, het super- aquapark, het eten in à la carte resto Lamonte (Italiaans - echt super lekker! Heerlijke Italiaanse gerechten waaronder speciaal soepje, keuze uit verfijnde pasta's als voorgerecht, salade , kalfsrolletjes met mozarella, etc - zeer verfijnd; 15 YTL pp reservatiekost meer dan waard!), onze kamer (we hadden wel een cornersuite; blijkbaar zijn de kamers in de villa's niet echt 5 sterren waard, maar dat hebben we zelf niet ervaren), het privé strand, de animatie,de SPA, ...
Voor ons is het hotel net geen 5 sterren waard omwille van: een beetje verouderd (meubilair bijv, op ons terras waren enkele herstellingen nodig waar geen aandacht aan wordt besteed), drankenbar, buffet (wel lekker en gevarieerd, maar net niet verfijnd genoeg), het extra bed dat we kregen, verouderde douches, badkamerproducten (beetje goedkope geur).

Kamertip: Cornersuite is echt gigantisch met een supergroot, zeer zonnig terras en een ongelooflijk uitzicht! Wij hebben 1 andere kamer gezien (voor 5 in 2 verdiepen); die was ok, maar niet meer en zicht op ... de Parking. We hebben van verschillende mensen vernomen dat je best in het hoofgebouw reserveert, want villa- kamers zijn blijkbaar geen 5* waard. Ook al heb je kinderen, best niet dicht bij het Aqua park reserveren, want dan moet je ongelooflijk veel trappen doen alvorens je in restaurant , animatie, etc bent.