TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 september 2019

Het is onbegrijpelijk dat dergelijk hotel een 5* haalt!
* Kamers waren schandalig onafgewerkt: piepschuim tussen de badkamerdeur, silicone in de douche is onprofessioneel afgewerkt, badmeubelen stuk en verroest, vloertegel gebarsten, elektriciteitskabels zichtbaar, stof op het hoofdeinde van het bed, enz…
* De algemene ruimtes van het hotel zelf: zeer vuil, vuilbakken worden amper leeg en proper gemaakt, spiegels van zowel de gang als liften zeer vuil, toiletten waren absoluut smerig (urine op alle toiletten, geen zeep in de pompjes, vieze geur). De afwerking van het hotel is schrijnend om te zien, je zou nooit geloven dat dit hotel nog maar van 2016 oud is!
* Het hotel ligt middenin tussen 2 andere hotels (vlak aangrenzend), waardoor er overdag enorme geluidsoverlast is. Rust kan je er weinig vinden.
* Personeelsleden van het hotel: spreken geen of amper Engelse taal (vooral Russisch), gaven geen informatie waar alles te vinden was en de receptie was eerder blij ons zien te vertrekken dan te komen. In het hoofdrestaurant was de bediening ook niets waard (bestek en drank moet je zelf halen). Het keukenpersoneel was gewoonweg onderbemand (1 ober die alles moest afruimen, tafel dekken en orders nemen voor meer dan 50 zitplaatsen!). Het restaurant en accommodatie in het algemeen was vééél te klein voor alle hotelgasten.
* Men spreekt van een “ultra all inclusive” hotel, dit is ook zeker niet het geval. Cocktails zijn beperkt (5 stuks) en aan de beachbar kon je dit zelfs niet verkrijgen.
* Foto’s en filmpjes van de website kloppen ook totaal niet met de werkelijkheid!! De foto's van de maaltijden, zien er absoluut niet uit zoals gepresenteerd op de foto's van de website. Geen zonneterras, maar een fitness. Geen zetels aan de bar, maar plastieken stoelen. Geen extra ligbedden aan het strand, maar een junglebar waar alles extra geld kostte. Geen zitplaatsen aan de rivier, enzovoort…

Ik raad iedereen aan om hier weg te blijven!

Kamertip: De enige kamers met een 'mooi' uitzicht lijkt mij richting de zwembadzijde
Datum van verblijf: september 2019
lavitashotels, Guest Relation S.Visor van Riolavitas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dear Guest,
First of all, thank you for your review and comments about our hotel. When we want to offer our guests the best accommodation, you are not satisfied with your review. We are sorry for the negativity that you have experienced .If you had mentioned the guest relations negativity while in our hotel would do all kinds of help to you but it's too late for that. We appreciate your comments and suggestions to improve our service. We forward it to our relevant departments and managers. We thank you again for your rating and comments.We wish you all the best

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Het is zeker geen 5* waard. Hygiène laat veel te wensen over. Te weinig personeel, zwembaden, liften, tafels in de eetruimte... Kortom te weinig van alles voor teveel gasten. 3 hotels vlak naast elkaar, dus de muziek door elkaar is niet aan te horen. Het eten is wel goed, maar eentonig. Ons zien ze hier niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2019
lavitashotels, Guest Relation S.Visor van Riolavitas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Guest,
First of all, thank you for your review and comments about our hotel. When we want to offer our guests the best accommodation, you are not satisfied with your review. We appreciate your comments and suggestions to improve our service. We forward it to our relevant departments and managers. We thank you again for your rating and comments and wish you all the best

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt afgelegen, niet te lopen naar centrum. Personeel spreekt geen engels, maar Russisch hebben ze zich goed eigen gemaakt.Kamers slecht afgewerkt en niet schoon. De fotos van hun site & instagram kloppen niet qua zwembaden en ruimte, hoort bij naastgelegen hotel J'adore. Eten is goed, maar eentonig. Te druk en te weinig bedden aan het zwembad. Veel russen, maar geen last. Veel onveilige plekjes rondom zwembad. Veel valpartijen...Kassa!!!!Veel katten. Naar strand kan lopend of met golfkar, heel mooi aangelegd. Ultra all Inclusive drank aanbod is ver onder de maat. Zeker geen Ultra!!! Zeker geen 5 sterren!!! Rondom het zwembad veel vuil van de avond ervoor. Wij hebben onze klachten aan de guest relations gemeld, en men was verbaasd over sommige klachten, maar aan eerdere recencies te lezen zijn zowel het hotel als de guest relations zich wel ter degelijk bewust vd onhygienische, klant onvriendelijke situatie vh hotel. 1 klacht is naar behoren opgelost. Linkerzijde zijkant veel lawaai vh naaste hotel tot circa 12 uur 's avonds. Op de foto boven de poolbar staat een zonneterras, maar is nu fitness center pal in de zon. Qua veiligheid is het hier onveilig. Ballustrade op 4 hoog is vrij beweeglijk. Al met al een onhygiënisch, onveilig, onvriendelijk hotel. Schoonste plek is het strand & bar. De dwaas bij het ontbijt buffet is net zo on hygiënisch als de rest. Blouse uit de broek, onvriendelijk en erg nors, staat in zijn oren te peuteren, terwijl mensen zitten te eten. Katten over de tafels. Maar tegen de Russen zijn ze mega vriendelijk. De receptie medewerkers zijn helemaal een ramp, vraag je om een stukje papier in het Engels, staan ze je aan te kijken of je een achterlijke bent. Bah wat een dom volk hier. Dit hotel gaat gasten verliezen, maar het geld is binnen en de Russen zijn er nog. Voor hoelang? Dan komt er helemaal niemand meer.

Datum van verblijf: augustus 2019
lavitashotels, Guest Relation S.Visor van Riolavitas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Op het moment in Riolavitas tot 3 september. Tussen 2 hotels, waarvan 1 hele harde muziek draait. Oorverdovend. Slecht Engels sprekend. Eten is idd eentonig, maar wel goed. Er zijn veel plekken waar je kunt uitglijden. Gebroken armen, en benen gezien. Te glad. Het is ook niet erg hygiënisch. Veel katten. Deze springen op niet afgeruimde tafels om de kliekjes op te eten. Veel Russen, Polen, en Fransen, maar geen last van. Kamers zijn niet afgewerkt, schoonmaak kan vele malen beter, en komen erg laat. Sommige personeelsleden zijn erg klantonvriendelijk en vragen om een tip. Kan niet!!! Klachten ingediend bij guest relations en deze is opgelost. Ligt afgelegen. Je moet met een dolmus naar de stad. Niet lekker te wandelen. Weg naar het strand onder de snelweg is heel mooi aangelegd. Fotos op hun eigen Instagram zijn niet kloppend. Er zijn 2 zwembaden. De andere vh naastgelegen hotel. Niet voor ons . Geen ULTRA ALL INCLUSIVE. Geen 5 sterren waardig. Men zegt dat ze de russen liever niet zien her en der in Turkije, maar ze worden als god behandelt, ze hebben zelfs Russisch geleerd om hen te woord te staan in plaats van Engels te leten. Enkele personeelsleden zien er zelfs onverzorgd uit, terwijl ze in het restaurant staan waar eten wordt bereid. Kan niet... kan wel ff doorgaan, maar neem van mij aan; Dit is een 3 sterren All Inclusive...

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Beste mede reizigers,

Allereerst in het kort samengevat is dit hotel absoluut zijn 5 sterren NIET waard, wij ( 2 gasten ) hebben een swim up room geboekt voor 10 dagen in, op het eerste gezicht een best mooie en vrij nieuwe hotel.

De swim up kamer is een best een mooie kamer, de zon komt rond 14 u op de zwembad van de kamer en kan je nog een ruime tijd genieten van de zon, de mini bar werd zeer slecht bijgevuld, inhoud 1 cola, 1 fanta, 2 water, 1 soda flesje, op sommige dagen had de bijvul meneer geen zin denk ik dus kwam soms gewoon niet langs, gelukkig wel een supermarkt in de stad aanwezig :) De kamers werden ook zeeeer matig schoongemaakt!!

Het hotel zelf is wel mooi maar is niet 100% afgemaakt, je ziet in eerdere reviews dat ze verbouwd hebben en verbeterd hebben maar dat lijkt me totaal niet. hieronder gewoom even een aantal minpunten wat dus echt veel beter moet..

* slechte wifi, buiten helemaal geen wifi met buiten bedoel ik dan zwembad, strand, kamer.
* eten is van hele hele slechte kwaliteit, heb er bewust voor gekozen om een aantal avonden buiten te eten het slaat echt nergens op namelijk. En dat zeg ik ook als turks zijnde !
* veel personeel ziet dat wij als koppel ook turks zijn dus besloten ons minder aandacht te geven als andere ( buitenlandse ) gasten. dit is dus echt een punt wat ik heel erg vind, we , zijn alle dagen geen enkele keer aangesproken, of om drinken gevraagd of een praatje uberhaupt, alleen als je daar zelf actie voor ondernam!! dit kan echt niet, vooral als je ziet dat alle personeel met drinken rondloopt voor gasten.
* bij aankoop stond er ook bij dat we recht hadden op 1 a la carte etentje, van zoiets wist niemand en die ruimte heb ik uberhaupt niet eens gezien, geen valse beloftes geven :)
* wanneer je voor ultra all inclusive kiest ga je er wel van uit dat alles gratis is, qua eten/drinken, zoniet moet je dat ook niet zo aanbieden en alleen voor all inclusive laten kiezen!
* we zagen een heel team met entertainment gasten ( animasyon) , geloof het of niet geen enkele hebben we gesproken of contact gehad omdat hier weer de voorkeur uitgaat naar buitenlandse gasten.
* dacht ook even een recensie direct in het hotel achter te laten, maar de vorige zat nog in het mapje, zo zie je maar hoeveel ermee gedaan wordt.
* het setje wat je krijgt naast de shampoo en conditioners was gewoon leeg.. ( zitten normaal showercaps etc in, niet dat ik het wil gebruiken maar iets leeg geven is niet okey.
* het eetgedeelte is vrij klein en ontstaat heeeel vaak lange rijen (10-15 min) om te wachten op eten.. gebruik die ruimte anders om het in te richten en maak het wat groter..
*servies en borden worden vaak niet goed schoongemaakt, borden die allemaal, echt allemaal, die een naar geurtje hebben ( ei lucht )
* bij de receptie mag het personeel ook wat vrolijker zijn, zijn vrij arrogant en niet heel behulpzaam als je wat wilt, ik probeerde een auto te huren maar moest zelf bellen met hun volgens de receptie meneer..
* de douchekop in de kamer ( de kleine ) is kapot, moeten ze nog gaan repareren..
* er zit een guest relations manager met een aparte kamer in het hotel maar wat die voor nut heeft en waarom die daar zit mogen ze ook echt gaan vertellen, of er is geld teveel of de hele management van het hotel moet echt gaan veranderen.
* aan de rivierkant is er nauwelijks wat te beleven in de avond is het donker, geen lichten en ongelofelijk veel insecten, overdags daar geweest en er was een wespennest op de brug!!!

kortom, er moet duidelijk gekeken worden naar de sterren van dit hotel want ze verdienen dit absoluut niet, het is gewoon een redelijke 4 sterren hotel en dat zeg ik dus echt wel uit ervaring van andere 5 sterren all inclusive hotels uit de zelfde omgeving !! Daar mag de reis aanbieder Corendon ook wel een paar notities van weghalen / aanpassen

Buiten is er niet heel veel te doen los van de elektrische scooter verhuurders die 15/20 euro voor een uurtje elektrisch scooter rijden vragen , in dit geval voor ons wel een meevaller want als lokale persoon kan dit dus voor 3 keer minder :), als je echt wat wilt zien kan je naar Manavgat Şelalesi gaan of naar de Nova Mall om voedsel met kwaliteit te eten of even een waterpijpje te doen in een koffiezaakje.

Heb in de gaten dat er nogal veel minpunten genoemd zijn maar dat zijn wel de belangrijke punten waardoor je + jes zou krijgen, het hotel is ook niet zo slecht maar staat gewoon niet in prijs-kwaliteit verhouding. het is in ieder geval niet voor herhaling vatbaar, al zouden ze zoveel aanpassen, wat ik me niet kan voorstellen.

en natuurlijk zijn er ook wel positieve kanten;

* strand op wandel afstand
* genoeg mogelijkheid voor eten
* animatie voor kinderen
* genoeg te doen s'avonds

heb zoveel mogelijk proberen te delen, voor vragen / opmerkingen kunnen jullie altijd bij mij terecht :) !

Datum van verblijf: augustus 2019
lavitashotels, Guest Relation S.Visor van Riolavitas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Değerli misafirimiz Yasin Top Bey,
Öncelikle değerli vaktinizden zaman ayırıp otelimizle ilgili yapmış olduğunuz yorum ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Yaşamış olduğunuz aksaklıklarla ilgili çok üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Otelimizle ilgili yorumu sadece siz değil otelimize 28 farklı ülkeden gelen ve bizim ülkemizden gelen binlerce misafir tarafından yapılıyor ve puanlanıyor.Herkesin görüş ve önerisine saygı duyuyoruz.Gerekli önlemleri almak için ilgili departman ve yöneticilerimizle paylaşıyoruz. Türk olduğunuzu belirtmişsiniz o yüzden Türkçe cevap veriyoruz.Felemenkçe yorum yazmışsınız saygı duyarız. Bahsettiğiniz bazı konulara ilişkin özellikle otelimizi ve personellerimizi ırkçı gibi değerlendirmeniz bizleri üzdü.Otelimizde hiç bir şekilde kesinlikle ırk,dil,din,mezhep,ülke ayrımı yapılmamaktadır.Bütün misafirlerimiz bizler için çok kıymetli ve değerlidirler.Misafirlerimize en iyi hizmeti sunmak için her zaman olduğu gibi elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz ve yapacağız.Misyonumuz, çağımızın getirdiği yeniliklere hızla adapte olarak, sürekli yatırımlarla otelimizi yenilemek ve siz değerli konuklarımızın tüm ihtiyaç ve beklentilerine uygun seçeneklerle cevap vermektir. Tüm bunları gerçekleştirirken ana hedefimiz,lider konaklama tesisi olmak ve bu birikimi kurumsal ve bireysel anlamda geliştirmek ve genişletmektir.Otelimizde hangi yöneticimize nasıl bir oda tashis ettiğimiz otelimizin sorumluluğunda ve otel yönetimi ile alakalıdır.Yemeklerle ilgili yorum yapmışsınız dışarıda yemeyi tercih etmişsiniz saygı duyarız fakat yemeklerimizi kalitesiz diye değerlendirmeniz bizleri üzdü ve çeşit olarak otelimizde sizin kaldığınız süreçte (02-11/08/2019) her gün 90(doksan) çeşit soğuk (salata, meze, yeşillik, peynir vs.) 22(yirmi iki) çeşit sıcak yemek(ızgara,döner,kebap,köfte,balık vs.), minimum 2(iki) çeşit çorba,45(kırk beş) çeşit tatlı bunların 20(yirmi) çeşidi şerbetli ve her gün minimum 6 çeşit meyve, verilmektedir .Ve yaşamış olduğunuz sorunlarınızı paylaşabileceğiniz GUEST RELATION(MİSAFİR İLİŞKİLERİ) Departmanımız mevcut bu departmanımız sabah 09:00 gece 24:00 saatleri arasında siz misafirlerimize hizmet vermektedir .Sorunlarınızı paylaşmış olsaydınız gerekli tüm yardımlar yapılacaktı.Son olarak otel dışında elektrikli scooter sürüşü için 15/20 Euro talep edilmiş .Otelimiz konseptinde böyle bir uygulama zaten yok dışarıda yaşadığınız olumsuzluğu otele lansetmeniz bizleri üzdü,sonuçta otelimizle alakalı bir durum değil.Irmak tarafında iskele var evet Manavgat Belediyesine ait orada ki arıları yada doğada ki hiçbir canlıyı öldürme ihtimalimiz yok.Yemeklerle ilgili yukarıda kalitesiz demişsiniz sonra aşağıda olumlu yönlerde yeteri kadar çeşit fırsat diye yazmışsınız sanırız ki kendinizle çelişiyorsunuz. Alacarte restoran ile ilgili olarak otelimiz konseptinde ve otele giriş yaptığınızda size bizzat verilen fact sheetlerde tüm bilgiler mevcut.Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür eder esenlikler dileriz.
Saygılarımızla,
Riolavitas Resort & Spa