Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Dankzij de perfecte ontvangst en organisatie door Ali, Halil en Jiska gaan we weer een mooie vakantie tegemoet. We gaan ervan genieten.
Elke dag opnieuw een ruime keuze van eten, drinken en entertainment.

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Een super hotel geweldig. Komen er al jaren dit is de 14 x . Eten is er geweldig zo veel keuzen verschillende restaurants dus keuze voor iedereen . Drinken je kan het niet opnoemen zo veel is er. Geweldig mensen obers , barmannen, entertainment team is perfect. Wil je iets weten of vragen . Vraag naar ali ,jiska, halil en ze regelen alles voor je. ALI bedankt voor alles jiska ,halil jullie zijn TOPPERS xxxxc

Mei 2018
Voor de 15e keer terug in ons 2e huis!
Voyage weer verbouwd nieuwe beachclub nieuw 24 uurs restaurant.
Ziet er allemaal weer piek fijn uit!
Hopen weer een mooie vakantie mee te maken!
Kamers in een mooie tuin gegroepeerd, tuinen worden netjes bij gehouden.

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Het meest fantastische hotel van Turkije.
Schoonheid in een bosrijke omgeving, luxe, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Een prachtige vernieuwde beachclub waar s'avonds een mooie show word opgevoerd en daarna het tijd is om de voetjes van de vloer te gooien....
Wij zijn er nu voor de 14de keer, maar zeker niet voor de laatste keer!
Elke keer weer een warm welkom bij onze bijna Turkse familie....

VOYAGE Sorgun

In 1 woord een fantastisch , we komen er al vanaf 2008 en het is en blijf Super!.
De ligging is prachtig, het eten is Super, en animatie super Goed!
We worden super verwent door het personeel wat er al jaren werkt!
Jiska en Halil zijn topmensen!
Bedankt bedankt!
Altijd is het weer thuiskomen!!