6 september 2015 beoordeeld

Dit jaar voor de zesde maal naar Galeana Mare geweest. En dat zegt wel wat. Dan heb je het naar je zin. Appartementen zijn eenvoudig, maar schoon. Worden iedere dag schoongemaakt. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed . In de buurt is genoeg te doen. Voldoende leuke winkeltjes om inkopen te doen. En heel veel restaurants. Neem de bus naar Rethimnon. Die stopt om de hoek. En neem een taxi terug als je moe bent van het slenteren. Die brengt je voor een luttel bedrag weer thuis. Wil je het eiland gaan verkennen, dan kun je op de hoek een auto huren om mooie tochten te maken. Wil je niet zelf rijden, ga dan op excursie. Die kun je ook op de hoek boeken. Kortom, alles is er binnen handbereik.

Kamertip: Links van de "hoofdstraat" heb je 's ochtends zo'n op je balkon. Rechts 's middags.
  • Verbleef: september 2015, reisde met familie
17 oktober 2014 beoordeeld

Galeana Mare is een appartementencomplex met eenvoudige appartementen. Deze bestaan uit een woonkamer, slaapkamer en een badkamer. Ieder appartement heeft een balkon. Het hele complex komt als sfeervol over. Mooie beplanting, de omgeving is brandschoon. Iedere dag wordt het appartement schoon gehouden. Ligging op 1 minuut lopen vanaf zee en strand. In de buurt een heleboel leuke winkels, restaurants.

Kamertip: Appartementen, gelegen aan de rechterzijde gezien vanuit de receptie hebben de avondzon op hun balkon. Links heeft men de ochtendzon.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
28 juli 2014 beoordeeld

Galeana mare is een goed geen luxe appartementen complex, de 50 tm 54 kamers zijn met name erg mooi gelegen. Ruime kamers, iedere dag schoongemaakt, behulpzame en uiterst vriendelijke receptie.
het geheel is naar de zee toe gericht, eenmaal door de 'poort' ervaar je geen drukke weg meer
keurig zwembad naast het strand, mooi eigen strand.
winkels en restaurants in de buurt
aanrader, huur een auto en ga het binnenland in, leuke plaatsjes en een mooie zuid kunst met allerlei baaien, half juni geweest prachtige natuur, alles in bloei

Kamertip: probeer de 50 tm 54 appartementen deze hebben erg mooi zicht op zee, ondergaande zon
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
2 juli 2014 beoordeeld

Toppie appartement,rustig eenvoudig verblijf.
prachtig uitzicht over de zee direct aan het strand,,
ontbijt eenvoudig, regelmatig schonen handdoeken,elke dag lieve schoonmaaksters!!
Wij komen er al voor 14 x.gezeligge tavernes in de omgeving.
Zwembad,schommel,kleine glijbaan, voor de peuters!!!
Wij komen hier samen met onze vak.vrienden Hansen Yvonne Boekhorst voor de 8x samen!!

• Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
Katja H, Owner van Galeana Mare Hotel Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2016

Dear lya1947,

We are happy that you enjoyed your stay with us again this year and thank you for your positive feedback.
Guest satisfaction is our priority and there is nothing better than achieving that!

We are also delighted that you enjoyed the cleanliness in your room and the blooming nature at that time of the year.

It has been an honour welcoming you again and we would have great pleasure in serving you again in the future.

With best regards

Katja Haffenrichter
GALEANA S.A.
Board of Directors

15 juni 2014 beoordeeld

Dit jaar voor de vierde keer in Galeana Mare geweest. Dit keer in het voorjaar. Wat een prachtige natuur. Zoals ieder jaar werden we door zowel de leiding van Galeana Mare als de lokale middenstand als oude vrienden verwelkomd. En dat doet goed. Over het appartement niets dan lof. Eenvoudig, maar prima schoon. Het hele complex is brandschoon. Genoten van zon, zee en strand en van het heerlijke Griekse eten.

Kamertip: Zoals al eerder vermeld: appartementen aan de linkerkant van het complex hebben 's morgens zon, die aan de rechterkant aan het eind van de dag.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met familie