“Beetje nare bijsmaak van de afhandeling.”
Beoordeling van Syrtaki

Syrtaki
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Agios Sostis
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier is, zoals bij bijna alle restaurants in Agios Sostis, gemiddeld. Wel een dikke punt aftrek voor het volgende: bij aankomst krijgen we, nog voordat we drinken hebben besteld, een glaasje ouzo van het huis en wat broodjes op tafel. Bij het afrekenen valt de rekening 5 euro te hoog uit, terwijl de dingen die op de bon staan wel kloppen. Eerst zegt de ober dat dit komt door onze vijf drankjes. Als we zeggen dat we er maar vier hebben gehad, zegt hij dat het dan komt door het brood dat we hebben besteld. Kwalijke zaak dat dit dan expres niet op de bon wordt gezet, zodat je het niet opmerkt. Dat pas na doorvragen wordt toegegeven dat ze het brood in rekening brengen, is gewoon oplichterij van je gasten. Bij de tafel achter ons gebeurde exact hetzelfde: ik denk dat Syrtaki elke gast "ongemerkt" 5 euro probeert af te troggelen en daar veel centjes aan verdient. Ik zou zeggen, let er even op als je hier komt :)

4 januari 2018 beoordeeld

Sytatki is mooi aan gelegen, met uitzicht op zee. We hadden een aantal prima avonden met super sympathieke bediening. Het eten is gemiddeld. Gewoon de standaard Griekse kaart met veel vlees en knoflooksaus. Het hoeft niet altijd haute cuisine te zijn. Soms is simpel ook gewoon voldoende voor een gezellige avond.

21 november 2017 beoordeeld

wij zijn van 1 oktober tot 8 oktober naar agios sostis geweest ,op 1 avond na ,alle avonden bij Syrtaki gegeten. ze hadden op een gegeven moment gereserveerd voor ons ,wat een service ,het eten was heerlijk alle avonden weer , en de gastvrijheid en de warmte waarmee we geholpen werden was ook top ,Mantos sprak zelfs heel goed Nederlands wat ook geweldig was ,een aanrader voor iedereen daar te gaan eten. en zeker geen aangebrand en of koud eten gehad ,Bedankt lieve mensen van het restaurant voor jullie gastvrijheid, en heerlijke eten

24 oktober 2017 beoordeeld

Het was werkelijk 1 groot drama. Mijn zoon had Giros en deze was totaal aangebrand. Ik had een stoofpot en het vlees hierin was echt slecht. Alleen mijn vrouw had goed eten.

We hebben de twee gerechten niet opgegeten en laten weten dat het voedsel echt slecht was. Helaas bleek mijn gerecht ook nog eens de bacterie Campylobacter te bevatten. Dus een zeer zware voedselvergiftiging viel mij deel.

Moet wel zeggen dat toen ik aangaf het dat het eten slecht was ze direct korting wilde aanbieden en excuus aanboden. Zeer netjes maar het blijft een feit dat je niet een aangebrande schotel giros kan uitserveren. Dat was duidelijk voor de kok en de ober.

De feit dat er niet hygiënisch wordt gewerkt neem ik vooral de eigenaar kwalijk. Dat moet je toch zien als het jouw zaak is!

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer is het weer perfect! De eigenaar Stelios en zijn staff zijn super gastvrij. Matheos werk al jaren als serveerder bij Syrtaki. Kok Christos ook al ruim 15 jaar. Dat de eigenaar niet alleen voor de gasten goed is maar ook voor het personeel bewijst de jaren lange trouwe dienst wel.

Reizigers die Syrtaki bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Syrtaki geweest? Deel je ervaringen!