“vakantie”
Beoordeling van Sabbia beach bar

Sabbia beach bar
Geclassificeerd als nr. 6 van 21 Restaurants in Agios Sostis
1 juni 2018 beoordeeld

hele mooie zit locatie voor wat te drinken en een kleinigheidje te eten bediening is wat langzaam maar wel heel vriendelijk

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke mensen. Snelle bediening. Fantastische prijzen en een schitterend uitzicht. Heel lekker eten, je hebt hier voldoende keuze om een lekkere lichte lunch te bestellen.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Sabbia gaan zitten vanwege de gezellige look vanaf het strand. Lekker geluncht, veel keuze, ook qua drankjes. Personeel was niet bijzonder vriendelijk, ruimde tot twee keer toe al op terwijl we nog zaten te eten. Bankjes van leer waren geen aanrader gezien de hitte, uitzicht wel erg mooi!!!

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor een late lunch. De bediening was niet erg gezellig en zij geen boe of bah. Ik kreeg al bijna spijt van mijn bestelling. Gelukkig was mijn salade erg lekker en ook het broodje van partner was goed.
De bediening was dan wel niet spraakzaam maar ze hadden wel gezien dat een van onze glazen stuk was (was ons nog niet opgevallen) en kwamen dit netjes omwisselen.
Tip, bij de toiletten is een trap omhoog en als je die op loopt heb je nog mooier uitzicht. Geen kleine kinderen mee want een hekje is er niet.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier alleen overdag geweest en gebruik gemaakt van de lunch. Dit was prima. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ze bedienen op het strand.

Reizigers die Sabbia beach bar bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Sabbia beach bar geweest? Deel je ervaringen!