“vakantie”
Beoordeling van Cameo island

Cameo island
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 dingen om te doen in Agios Sostis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
1 juni 2018 beoordeeld

hier moet je echt even naar toe gaan een heerlijk gratis drankje met een geweldig uitzicht je betaald wel entree maar daar krijg je een drankje voor terug

1 juni 2018 beoordeeld

Neem even de tijd dit eilandje te bezoeken. 5 Euro inkom en je krijgt een drankje. Achteraan kom je in een paradijs!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fotogenieke plek! Via een houten loopbrug kom je op dit eilandje. Na een paar trappen omhoog moet je 5 euro entree betalen, waar je wel een drankje voor terug krijgt. 1 tip; kom smorgens vroeg. Het is er erg klein en staan enkel wat tafeltjes met stoeltjes. Die zijn dus snel bezet. Wij waren er tegen 09.30 en gingen tegen 11.30 toen de grote bussen met toeristen kwamen. Zeker een keer het bezoeken waard!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een soort van steiger/brug loop je naar het eiland.
Boven betaald je 5 euro entree. Het entreebewijs kun je vervolgens inleveren bij het terras tegen een consumptie.
Een mooie plek om eens te bekijken. Vanaf het terras een mooi uitzicht op Laganas beach.
Het privé strandje is een erg mooie plek.
Op moment dat wij er waren konden wij er niet heen omdat er een bruiloft was.

Bekijk meer beoordelingen
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kost 5€ en daarvoor krijg je drankje, leuke snorkelplek en mooi uitzicht. Drankje halen bij beachbar

Reizigers die Cameo island bekeken, bekeken ook

In Cameo island geweest? Deel je ervaringen!