Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi

Prachtige locatie voor foto's te maken alleen het was niet mogelijk het eiland te bezoeken ivm ... meer lezen

Beoordeeld op 27 september 2018
Eddepetje1958
Wehl, Nederland
via mobiele applicatie
Het 'gesloten' eiland

Ook tegen een dichte deur gebotst, vanwege renovatie en veiligheidsredenen werd ons vertelt. Paar ... meer lezen

Beoordeeld op 5 september 2018

vanaf US$ 75,50
vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 32,70
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een fotogenieke plek! Via een houten loopbrug kom je op dit eilandje. Na een paar trappen omhoog moet je 5 euro entree betalen, waar je wel een drankje voor terug krijgt. 1 tip; kom smorgens vroeg. Het is er erg klein en staan enkel wat tafeltjes met stoeltjes. Die zijn dus snel bezet. Wij waren er tegen 09.30 en gingen tegen 11.30 toen de grote bussen met toeristen kwamen. Zeker een keer het bezoeken waard!

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Via een soort van steiger/brug loop je naar het eiland.
Boven betaald je 5 euro entree. Het entreebewijs kun je vervolgens inleveren bij het terras tegen een consumptie.
Een mooie plek om eens te bekijken. Vanaf het terras een mooi uitzicht op Laganas beach.
Het privé strandje is een erg mooie plek.
Op moment dat wij er waren konden wij er niet heen omdat er een bruiloft was.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Kost 5€ en daarvoor krijg je drankje, leuke snorkelplek en mooi uitzicht. Drankje halen bij beachbar

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Over de houten brug loop je naar het eiland. Op het eiland loop je een trap op. Bovenaan de trap staat een meneer waar je €5 moet betalen om het eiland op te kunnen. De €5 is incl. een consumptie. Bovenop het eiland is een bar. Als je rechts van de bar naar beneden loopt kom je op een ministrandje met een terras waar je heerlijk kunt zitten. Er is geen bediening dus als je meer wilt drinken moet je dat wel zelf even gaan halen. Het is ook een erg mooie plek om te snorkelen.

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk eilandje met een schitterend privéstrand. Ik was er vlak vóór het seizoen dus super rustig. Lekker in het zonnetje genieten en vissen kijken. Ook leuk om te snorkelen. Let wel op zee-egels.
Personeel in het restaurantje is vriendelijk, zee schoon.