“Prima eten, maar slechte service.”
Beoordeling van Boomerang

Boomerang
Geclassificeerd als nr. 8 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Keukens: Grieks
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima maar zeker niet bijzonder. Voor echt leuke restaurants kun je overigens sowieso beter uitwijken naar Laganas. De bediening is echt ontzettend traag en onoplettend hier. Ze staan met een vol restaurant rustig de koelkast bij te vullen, waardoor je tien minuten nodig hebt om oogcontact te maken. Groot nadeel vonden wij ook dat het vol zit met Nederlanders. Er is weinig authentieks aan. Voor een makkelijk hapje is het voldoende, maar niet meer dan dat.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele gave locatie aan het strand van Agios Sostis. Leuk aangekleed, live muziek en vriendelijk personeel. Wij zijn in het voorseizoen geweest, helemaal niet druk. Echter na 1,5 uur toch moeten vragen waar ons eten bleef. Uiteindelijk kwam het vrij snel erna (ik denk echt dat ze ons vergeten waren). Het was goed, maar al heel erg laat, dus hou er rekening mee dat je niet snel een hapje kan eten hier. Alle tafels duurde lang, wij waren alleen extreem. Verder hele leuke eetzaak!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn onderweg tijdens onze wandeling even gestopt bij Boomerang voor een klein hapje.
Vriendelijk bediening, mooi uitzicht en een degelijk hapje eten.
Prijs/kwaliteit is super!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lagen heerlijk op het strand voor de deur van boomerang. De bediening kwam op het strand en heeft ons een heerlijke lunch geserveerd. De pizza was erg lekker en ook de chicken salad was lekker. Daarnaast serveren ze heerlijk cocktails.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht voor redelijke prijs, uitzicht op zee, vriendelijke bediening, in de buurt fietsverhuur en autoverhuur( zeer redelijk geprijsd ) ATM, het strand is niet al te groot. Geen extra drukte in de omgeving , op loopafstand van Laganas( via strand)

Reizigers die Boomerang bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Boomerang geweest? Deel je ervaringen!