“Aanrader!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een afgelegen plek, maar zeker de moeite om is te gaan eten. Vriendelijk personeel + fantastische banofee taart als dessert!

Datum van bezoek: oktober 2018
Panos L, Public Relations Manager van Scloubos Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Thank you very much!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vanavond gegeten de aubergine was verrukkelijk de mosselen super.
De traditionele Stifado mals en erg lekker.
De penne met groente top.
ik ga hier vaker eten .
gezellig en nette bediening

Datum van bezoek: september 2019
Panos L, Public Relations Manager van Scloubos Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Thank you very much for your kind review!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Scloubou's biedt veel traditionele Griekse gerechten aan zoals lam en stoofpotten. Het is een gezellig restaurant in een tuin en het personeel is erg vriendelijk. Zij maken dan ook graag een praatje met de gasten. De menukaart is ook vertaald naar het Nederlands. Wat je bij veel andere restaurants ziet zijn mixed grill gerechten met meerdere stukken vlees per gerecht. Dit is niet het geval bij Scloubou's. Hier bestaan de gerechten uit 1 soort vlees/vis. De koolsalade en gehaktballetjes als voorgerecht zijn ook erg lekker en niet duur. Dit geldt ook voor de rest van de menukaart. Vind je katten niet leuk of ben je er bang voor, dan raad ik je dit restaurant niet aan. In de tuin lopen namelijk veel zwerfkatten die graag wat willen eten. Zolang je ze geen aandacht geeft doen ze je niks.

Datum van bezoek: september 2019
Panos L, Public Relations Manager van Scloubos Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Thank you very much!

2 september 2019 beoordeeld

Het eten was prima te doen, echter was onze serveerster (kort donker haar met bril) erg gehaast en gaf je geen tijd om rustig een keuze van het menu te maken. Geen idee waar deze haast vandaan kwam gezien wij één van de weinige in het restaurant waren.

Daarom toch een puntje minder in de beoordeling voor deze tent.

Datum van bezoek: augustus 2019
Panos L, Public Relations Manager van Scloubos Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

We are very sorry for your bad experience!

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten, een echte aanrader, super vriendelijk personeel, echt fantastisch Grieks gegeten en de prijs is goed te doen.

Datum van bezoek: augustus 2019
Panos L, Public Relations Manager van Scloubos Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Thank you very much for your so kind review!

Reizigers die Scloubos Tavern bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

Agios Sostis, Zakynthos

Laganas, Zakynthos

In Scloubos Tavern geweest? Deel je ervaringen!