“Lekker gegeten, goede ambiance”
Beoordeling van Aperitto

Aperitto
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist gegeten bij Aperitto. Het eten was heerlijk, de bediening was goed, en de locatie is super!
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht op zee. Ik had de medallions met zoete wijnsaus welke werd geserveerd met rijst. Een beetje groente erbij had t perfect gemaakt maar het smaakte heerlijk! Toe deelden we de Griekse pastry met vanille-ijs, goddelijk! 4 koffie en een fles rode wijn van Zakynthos en we waren totaal eur 66 kwijt. Dat viel dus alles mee en we komen ook zeker deze vakantie nog een keer terug!

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant op prachtige locatie. Misschien op het eerste oog wat minder Grieks, maar zeer hoge kwaliteit. Vlees top, net als de sauzen.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vakantie tweemaal hier gegeten. Is een echte aanrader naast alle standaard Griekse tavernes.
Super gerechten en goede wijn.
Als echte verrassing kregen we ook nog een uitzicht op de maan (in close-up), omdat een grote sterrenkijker naar buiten werd gesleept

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader!
Alles is hier goed, eten, lekkere wijnen, vriendelijke bediening, muziek, uitzicht!

Reizigers die Aperitto bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Aperitto geweest? Deel je ervaringen!