“Een super mooie plek met een goed uitzicht.”
Beoordeling van Aperitto

Aperitto
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Een geweldige plek, vriendelijke personeel & goed eten. we hebben hier zelfs meerdere keren gegeten. s`avonds kwamen we vaak terug om een cocktail te drinken bij de lounge.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgde omgeving met prachtig uitzicht! Beperkte kaart, maar lekker eten. We vonden elk wat we wilden. Prijzen waren ok. Vriendelijke bediening. Ruim terras.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek om te eten met uitzicht over de zee. We waren met een baby van 9 maanden en dat was prima te doen. Het is een hippe tent en vriendelijk personeel. Eten kwam snel en was lekker

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin heeft hier gegeten met haar vriendinnen en het eten was geweldig. Kwalitatief zeer hoogstaand en dat voor een schappige prijs. Het uitzicht perfect. Echt een aanrader. Ik denk dat dit wel het beste restaurant is van Agios Sostis

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks menig 'restaurant' in Agios Sostis heb je hier wel het gevoel dat je echt uit eten bent geweest. Top service zonder dat de ober je in het Nederlands probeert aan te spreken maar als echte gast behandeld. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. En voor de toetjesliefhebber: de chocolate death is toch echt beter dan de cheesecake.

Reizigers die Aperitto bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Aperitto geweest? Deel je ervaringen!