“Heerlijke gegeten, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Ole Ole Restaurant

Ole Ole Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we meerder malen gegeten. Een aanrader is de Griekse specialiteiten schotel, echt heerlijk. Personeel is heel vriendelijk, soms even wat moeten wachten voordat ze bestelling komen opnemen maar we zaten daar heerlijk dus was voor ons geen probleem

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van een buurvrouw in het appartement naar Ole Ole gegaan!
Eten was goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. aanpassingen aan het eten was geen probleem! leuke detail is dat je proberen te serveren in je eigen taal!

12 september 2018 beoordeeld

Ook dit jaar weer regelmatig hier gegeten, bij binnenkomst krijg je een hand van de eigenaar en begroet je de 1e keer in Engels en daarna altijd in je eigen taal, het eten is goed en de serveerster hebben altijd tijd voor een grapje als ze je eenmaal kennen, wij komen hier dan ook elk jaar weer met plezier binnen om een avondje lekker gezellig en goed te gaan eten

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie 3 keer hier gegeten. Vriendelijk personeel, maar vooral de setting onder het bladerdek is erg leuk. Je zit hier goed voor een hele avond. Vlotte service ondanks de drukte en lekker eten in meer dan groot genoege porties. Zeker een aanrader!

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnen een half uur weer buiten wilt staan dan ga vooral hierheen. Je moet nog gaan zitten en ze vragen al wat je wilt drinken. Misschien einde seizoen maar vriendelijk is anders. In verhouding tot andere restaurants in de buurt duur.

Datum van bezoek: september 2018
roberto l, Gerente van Ole Ole Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

So your problem is that we came early to your table to ask what would you like to drink !!About prices my friend,you pay for the quality,that’s why probably we are every night full

Reizigers die Ole Ole Restaurant bekeken, bekeken ook

Laganas, Zakynthos

In Ole Ole Restaurant geweest? Deel je ervaringen!