“Heel gezellig restaurant met een prachtig buiten terras. Goed eten maar wel wat aangepast aan toeristen.”
Beoordeling van Ole Ole Restaurant

Ole Ole Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Na een paar keer hier te hebben gegeten zijn we verder gaan zoeken naar een heel traditioneel Grieks restaurant en daar blijven 'plakken'.

roberto l, Propietario van Ole Ole Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Thank you for your review,I remind you are also a tourist during your holiday:-),we play Greek music ,all our dishes are Greek ,atmosphere here is so Greek with full of nature .Hope u dident expect Zorba the Greek to dance for you during your dinner .Thanks again

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van kennissen bij ole ole gegeten. Eten was van redelijke kwaliteit. Griekse salade en saganaki cheese waren lekker maar erg basis. Stifado en gyros waren prima. 1/2 liter rode huiswijn en 2 maal fris en klein flesje water. Rekening; 47 euro?? Hoe komen ze erbij? Wel
nette bediening en vriendelijk. Wel veel vliegen in verder gezellige ambiance. Zoek even verder naar een ander restaurant.

Thanks for your review,I am happy you founded all the food good .We are famous for giving quality in very good prices .If you want to eat cheaper I am sure there are other options,hope you find the same quality!!

1 juni 2018 beoordeeld

geweldig mooi restaurant vriendelijke bediening een een goede bord met eten een echte aanrader moet je zijn geweest tevens zeer betaalbaar

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden er heel vriendelijk ontvangen ook al zijn we er alleen maar iets gaan drinken. De bediening is super vriendelijk. En het is een zeer gezellige tuin. Mooi verzorgd. De schotels die we voorbij zagen komen zagen er heerlijk uit. En na het horen van de commentaren was het volgens mij ook prima prijs kwaliteit

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het altijd druk is blijft men vriendelijk en het menu was groot zeker een aanrader maar kom wel op tijd

Reizigers die Ole Ole Restaurant bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Ole Ole Restaurant geweest? Deel je ervaringen!