“vakantie”

Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

geweldig mooi restaurant vriendelijke bediening een een goede bord met eten een echte aanrader moet je zijn geweest tevens zeer betaalbaar

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden er heel vriendelijk ontvangen ook al zijn we er alleen maar iets gaan drinken. De bediening is super vriendelijk. En het is een zeer gezellige tuin. Mooi verzorgd. De schotels die we voorbij zagen komen zagen er heerlijk uit. En na het horen van de commentaren was het volgens mij ook prima prijs kwaliteit

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het altijd druk is blijft men vriendelijk en het menu was groot zeker een aanrader maar kom wel op tijd

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeervolle ambiance. Zeer smakelijke maaltijden, veel keuze en de bediening is snel professioneel en fris.Ook de gastheer is zeer attent en vriendelijk zonder opdringerigheid. we hebben een hele fijne avond gehad en kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals onze receptioniste van het appartement zei; of je vind Ole Ole geweldig, of je vind het niets. De tuin waar je in zit is geweldig leuk! Overal tafeltjes, lampjes en leuke aankleding. Het eten viel alleen tegen in vergelijking wat we al op hadden en het was ook nog een stuk duurder dan de restaurants die vele malen beter waren. Ondanks dat is het leuk om toch een keer te gaan eten.

Reizigers die Ole Ole Restaurant bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Ole Ole Restaurant geweest? Deel je ervaringen!