“Heerlijk Grieks eten voor een prima prijsin een prachtige ambiance”
Beoordeling van Ole Ole Restaurant

Ole Ole Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in Agios Sostis
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie van 1 week 6 keer uit gaan eten bij Ole Ole vanwege de gehele ambiance en het heerlijke Griekse eten vanuit een uitgebreide menukaart! Elke dag dezelfde mensen in de bediening die super was en je welkom werd geheten door de eigenaar! Voor de kleine en grotere trek, alles was mogelijk en prima! Aanrader voor iedereen die naar Zakynthos gaat!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook een bezoek aan OLE OLE gebracht. De gezellige sfeer trok ons naar binnen. Prachtige tuin begroeid met allerlei moois en savonds sfeervol verlicht.
We namen de mixed specialiteiten schotel met allerlei voorafjes en mooi plateau hoofdgerechten.. echt zalig... vriendelijke en alerte bediening.. een fijne avond... heerlijk.. bedankt YAMAS

3 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk, vriendelijk, knus en heel betaalbaar!
Heel vriendelijk ontvangst, je voelt je echt welkom.
Het eten was goed, genoeg en zalig!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer even gezellig gegeten bij dit zeer gastvrije restaurant.
Bij binnenkomst een warm welkom door de chef, de bediening is ook erg aardig en behulpzaam. En dan het eten gewoon lekker en veeeeel. Ben zelf een goede eter maar zelfs ik had er moeite mee. Zeker een aanrader om het zelf eens te gaan ervaren.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier tijdens onze vakantie op Zakynthos één keer gaan eten. Het restaurant ziet er ontzettend gezellig uit met de leuke verlichting in de bomen en de bladeren boven de tafeltjes.

De bediening was snel en heel vriendelijk. Mij man bestelde de gyros, die hem wat tegenviel. Ik heb een pizza besteld die heerlijk was. Enorm vers en heerlijk belegd.

In het midden van het het terras is trouwens een speelhoek gemaakt. Dit is ideaal voor stellen met kinderen. Deze vermaken zich heerlijk terwijl je als ouders dan rustig kunt eten. Het restaurant bevindt zich ook aan een leuke boulevard dus je kunt daarna ook nog even een wandelingetje maken. Het enige 'nadeel' was dat we tijdens ons bezoek niet met de pinpas of creditcard konden betalen, het betaalapparaat was helaas stuk. Even verderop konden we pinnen dus dit was gelukkig snel opgelost. We betaalden ongeveer €25 voor drinken, 2x hoofdgerecht en brood vooraf.

Reizigers die Ole Ole Restaurant bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Ole Ole Restaurant geweest? Deel je ervaringen!