“vakantie”
Beoordeling van Bougainvillea

Bougainvillea
Geclassificeerd als nr. 12 van 21 Restaurants in Agios Sostis
1 juni 2018 beoordeeld

hele mooie locatie zeer vriendelijk personeel alles is mogelijk een hele mooie kaart tegen hele goede prijzen een aanrader

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar en zijn zoon zijn ontzettend vriendelijk. Mooie locatie aan het zwembad met bloemen tegen het hotel, hele uitgebreidde kaart en heerlijk eten. Meerdere keren gaan eten die week. Een van de beste op het eiland voor een hele mooie prijs. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we in diverse restaurants gegeten. Wij gingen naar dit restaurant omdat er een Griekse avond was. Het eten was in een woord Héérlijk. De bediening was ook goed. We zijn hierna nog 2x terug gegaan. Wíj vinden het een van de beste restaurants in Agio Sostis.

21 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier gegeten tijdens onze vakantie van 1 week op Zakynthos. De ambiance is gezellig, en de bediening doet haar best om het naar de zin te maken. Alleen de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Beetje vlak van smaak, de kip van de souvlaki was bijvoorbeeld zó droog, niet lekker. De biefstuk van mijn man, met roquefortsaus, was wel mals en goed gebakken. De saus was erg zout. Mijn nagerecht was een banana split. De banaan was niet rijp en het ijs was volgens mij heel erg met smaakstoffen gemaakt, niet lekker. Ook de tzatziki als voorgerecht vond ik niet lekker smaken, alsof er iets kunstmatigs doorheen zat. Jammer, maar voor ons was dit een éénmalig bezoek.

18 september 2017 beoordeeld

Wij hebben 13 dagen in het appartement gezeten en vanaf de eerste avond daar gegeten en zijn daar voor het eten niet meer weggeweest. " VOORTREFFELIJK "
Ik heb 12 keer daar gegeten waarvan 1 keer hetzelfde.
De bediening was goed en vriendelijk.

Reizigers die Bougainvillea bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos

In Bougainvillea geweest? Deel je ervaringen!