“Smal strand maar een aantrekkelijke zee om in de baden”
Beoordeling van Aghios Sostis Beach

Aghios Sostis Beach
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 dingen om te doen in Agios Sostis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Smal strand maar een aantrekkelijke zee om in de baden.
geen wit strand maar eens je in het water gaat ben je dat snel vergeten, zo aangenaam is het in dit water te vertoeven!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het "strand" is een klein strookje, waar je nog net niet op schoot ligt bij je mede-strandgangers. Er zijn in de omgeving echt veel betere stranden te vinden. Daarnaast zit heel Agios Sostis vol met Hollanders, iets dat voor mij niet zo hoeft als ik op vakantie ben. Zou aanraden om een fiets/quat/auto te huren en wat verder weg een goed strand op te zoeken.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zante biedt simpelweg betere plekken, rommelig en klein. Bedjes zijn goedkoop (6€), bediening op strand bij consumptie zijn bedjes gratis, zee is prima, rustig en ondiep.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is maar een heel smal strookje strand. Het zand is er donker en oogt daardoor minder schoon.
Wat leuk is. Is dat je er een ligbed kunt krijgen als je een drankje bestelt. De boulevard is echt klein en niet mooi. Er zijn maar een paar restaurantjes en de sfeer kan beter.
Maar vanaf het strandje heb je mooi uitzicht op de zee, de ruige kust en o.a. Cameo-eiland.

Bekijk meer beoordelingen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strand is erg klein. Wel staan er hier en daar bedjes waar je op kunt liggen als je een consumptie koopt. Heel erg rustig strand. We hebben heerlijk gelegen.

Reizigers die Aghios Sostis Beach bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden
Zakynthos, Ionische Eilanden

In Aghios Sostis Beach geweest? Deel je ervaringen!