“Fantastisch mooi verblijf”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch mooi verblijf”
Beoordeeld op 3 mei 2019 voor een verblijf in april 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ons eerste en tevens gloednieuwe verblijf op Mykonos, waar wij hartelijk ontvangen werden door de eigenaar en eigenaresse. Wij hadden de Lavender Studio Sea & Garden View kamer geboekt, wat op het bovengedeelte van de tuin gesitueerd is. De kamer is echt prachtig ingericht en voorzien van een ingerichte kitchenette en een heerlijke douche. We hadden geen ontbijt erbij geboekt, maar als welkom was door hun een mandje met ontbijtspullen klaargezet (zo lief). We hadden een prachtig uitzicht op zowel de tuin met jacuzzi, zwembad en de zee. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren