Beoordeeld op 4 september 2017

Kamer was proper met een prachtig uitzicht!
Eten was lekker en gevarieerd.
Animatie was top!
Misschien had er overdag voor de kinderen wat meer animatie mogen zijn.
Het personeel was overal enorm vriendelijk!

Kamertip: Hoe hoger je zit, hoe kalmer. Maar er zijn dan wel veel trappen te doen :)
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel. Ziet er erg leuk uit. Het is tegen de berg aangebouwd waardoor er hoogte verschil is. Hierdoor doet het zeer ruimtelijk aan.
Zwembad is groot en er is genoeg ruimte om heen voor de ligbedden.
Bij de poolbar is zeer veel keus aan drinken en eten.
Kamer zijn mooi onderhouden en alles is aanwezig. Mooi uitzicht vanaf het balkon.
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het strand is door een tunnel te bereiken en is heerlijk. Ook daar is de all-in service.
Animatieteam is erg leuk en gezellig en voor ieder wat wils.
Het is eten is divers en genoeg koud. Het eten was gewoon warm. En buiten staat er zelfs een kok die diverse gerechten klaar maakt.
Kortom een geweldig hotel!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Voor ons was alles perfect en vriendelijk en gastvrij personeel. Mooi zwembad, salon, receptie, winkeltjes , etc. Mooie kamers en dagelijkse poetsbeurt en vervanging van handdoeken etc. Er was 1 minpuntje en dat is dat je wel wat afgelegen ligt.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 mei 2017

Prima service ,goede kamer (All inclusieve)
Heerlijk strand ook daar goede bediening van Maria(beachbar )
Zwembad schoon prima ligbedden
Overall een heerlijke vakantie zonder zorgen
Een uur rijden van vliegveld maar dubbel en dwars waard

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 april 2017

Via Corendon een zgn bingo reis geboekt. Op Kreta kregen we te horen dat Rethymnon Mare voor ons geboekt was. We hadden het niet beter kunnen treffen. Een gezinskamer met goede bedden en voldoende ruimte. Heel vriendelijk personeel die je het echt naar je zin wil maken. Eten was heel goed en altijd voldoende. En voortreffelijke cocktails in de bar. Absoluut een aanrader.

Kamertip: Wel veel trappen, even aangeven als je niet goed ter been bent.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner