“Fantastisch!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vierde keer al deze vakantie en dat is voor een reden! Geweldig restaurant. De gastvrijheid is ongekend! Het eten heerlijk. Probeer vooral de voorgerechten platter om goed kennis te maken met allerlei Griekse gerechten. Als hoofdgerecht steeds de kleine salade parasia. Heeelijk!

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit gezellige, rustig gelegen restaurant. Erg sfeervol, bediening is uitstekend. Verrassende kaart. Mooi opgemaakte borden, smaak is top. Gaan zeker terug, een echte aanrader.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
Enorm gastvrij. Wij kozen voor de salade special van het huis en wat een goede keuze, jammer dat we geen grote salade hadden genomen.
Vleesgerechten gewoon erg goed. Lekkere verse knapperige frietjes en een heerlijk dessert van het huis.
Vriendelijke bediening, gezellig terras. Wij komen zeker terug!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen, wat een belevenis! Nu denk ik voor de 8e keer gegeten, maar wat is dit fantastisch. Gastvrijheid is hier uitgevonden. Je wordt in de watten gelegd en ze willen er eigenlijk alleen maar een glimlach voor terug, zoals te lezen is in meerde reviews. Kip in honing/zongedroogde tomatensaus niet overslaan. Venkel taart vooraf ook grandioos! En koop een fles raki met honing...verslavend!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestart met de raki en rako melo en dan kiezen, pfff. Echt alles is top. Probeer de kip in tomatensaus of lam en dan de salade met kip. Geweldige belevenis en zeker op een zaterdagavond bezoeken, wanneer er live muziek is. Wel even reserveren dan. Er is ook een winkeltje met eigen producten. De moeite waard. Eet smakelijk.

Reizigers die Parasia Rakadiko bekeken, bekeken ook

Gavalochori, Apokoronas
Kefalas, Chania Prefecture

In Parasia Rakadiko geweest? Deel je ervaringen!