“Super lekker!!”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
Enorm gastvrij. Wij kozen voor de salade special van het huis en wat een goede keuze, jammer dat we geen grote salade hadden genomen.
Vleesgerechten gewoon erg goed. Lekkere verse knapperige frietjes en een heerlijk dessert van het huis.
Vriendelijke bediening, gezellig terras. Wij komen zeker terug!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen, wat een belevenis! Nu denk ik voor de 8e keer gegeten, maar wat is dit fantastisch. Gastvrijheid is hier uitgevonden. Je wordt in de watten gelegd en ze willen er eigenlijk alleen maar een glimlach voor terug, zoals te lezen is in meerde reviews. Kip in honing/zongedroogde tomatensaus niet overslaan. Venkel taart vooraf ook grandioos! En koop een fles raki met honing...verslavend!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestart met de raki en rako melo en dan kiezen, pfff. Echt alles is top. Probeer de kip in tomatensaus of lam en dan de salade met kip. Geweldige belevenis en zeker op een zaterdagavond bezoeken, wanneer er live muziek is. Wel even reserveren dan. Er is ook een winkeltje met eigen producten. De moeite waard. Eet smakelijk.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zit net buiten dorp Vamos. Erg gastvrij. Eten was super. Meerdere keren geweest. Echt een aanrader. Top restaurant.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt super leuk restaurant met heerlijk eten! Zeer vriendelijke bediening! Het eten wordt gegrild waar je bij zit. Heerlijke gerechten. Als je hier in de buurt zit niet overslaan....;-)

Reizigers die Parasia Rakadiko bekeken, bekeken ook

Almyrida, Chania Prefecture
Kefalas, Chania Prefecture

In Parasia Rakadiko geweest? Deel je ervaringen!