“Heerlijke die pizza’s zo groot als wagenwielen”

Archontiko Pizzeria Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 11 Restaurants in Vamos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal eigengemaakte pizza’s eten onder een gigantische olijfboom. Vriendelijke bediening en wijn per kilo.
Geen toetjes naar wel citroencake van moeders en raki!

10 oktober 2017 beoordeeld

Een klein restaurant. Weer met weinig sfeerverlichting maar dat zijn we wel gewend in Griekenland. De bediening was een beetje stug maar wel correct Voor de afwisseling van de gerechten waarbij je overal wat weke patat krijgt een pasta besteld. De pasta met zeevruchten was smaakvol maar wel te veel. Toch lekker gegeten en voor een prijs waarvoor ik het thuis niet kan maken. Echt goedkoop. Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten.
Je kunt er uiteraard ook pizza eten en voor thuis bestellen.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Archontiko Pizzeria Restaurant bekeken, bekeken ook

Vamos, Apokoronas

In Archontiko Pizzeria Restaurant geweest? Deel je ervaringen!