Mariëlle G

Perfecte vakantie

Beoordeling van Pasiphae Hotel
4,0 van 5 bollen6 sep 2021 beoordeeld
In 2 weken volledig tot rust gekomen in dit fijne hotel. Een groot en diep zwembad met prima bar ernaast, een goed ontbijt, dagelijks schoonmaak kamers, vriendelijk personeel; kortom een hotel om in terug te komen! Mariëlle
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
HOTEL PASIPHAE, General Manager van Pasiphae Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 okt 2021
Dear Marielle
Thank you for your kind comments. Please do not hesitate to contact us in hotelpasiphae@gmail.com for any requests for your new reservation.

See you soon

Bill
Manager Of HOtel Pasiphae
0.2 km van Pasiphae Hotel
  • ZenHotels.com
0.6 km van Pasiphae Hotel
Zwembad
Gratis parkeren
The viiew from our terrace
1.5 km van Pasiphae Hotel
  • Agoda.com
2.1 km van Pasiphae Hotel
Meer hotels in Skala Kallonis bekijken
Beoordeeld op 18 juni 2021

Voor de 4x in Skala Kalloni (1x Pela, 2x Kalloni Bay)en nu 1x in Pasiphae hotel verbleven.We kunnen alleen maar positief zijn over ons verblijf. Vasilis (de manager) kunnen we alleen maar bedanken voor de switch die we door hem mochten maken van Kalloni Bay hotel naar zijn hotel. Kamer, badkamer, terras, zwembad,opbergruimte, netheid, ligging,gastvrijheid,etc..waren voor ons prima.
Pasiphae is een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
Vasilis Vogiatzis, Γενικός Διευθυντής van Pasiphae Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2021

Dear Jobla53

thank you for your kind comments

Hoping to seeing you again soon
Kind regards

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

We komen hier al meer dan 20 jaar en zo velen. Lieve familie. Goede service. Badkamers zijn verouderd maar ach je leeft de dag buiten..handdoeken service lekker eten en goede poolbar! Groot zwembad. Niet zeuren en gewoon genieten:) vriendelijk personeel. Elke dag kamers schoon en schone handdoeken.
Lekker genieten van pasiphae :)

Datum van verblijf: september 2019
vogiatzisv1972, Διευθυντής van Pasiphae Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear 10dennisu

Thank you for your kind comments

We are looking forward to meeting you next year

Kind regards

Beoordeeld op 17 september 2017

Een heerlijk rustig hotel.
We verbleven hier de 2e week van september, dus na het hoogseizoen, dit was in de hoeveelheid gasten natuurlijk te merken. Het hotel heeft ca. 50 kamers, ik schat dat ca de helft nog bezet was. Dit gaf heerlijk rust aan het zwembad, geen "gevecht" om de ligbedden rondom het zwembad. ook in het hoogseizoen zijn het er volgens mij wel voldoende.
Het hotel heeft een vrij groot prachtig zwembad. Het ondiepste deel is ca. 1.10m en loopt vrij snel af naar de max diepte van 3 meter. Het is daarom zeker niet geschikt voor kleine kinderen. (voor ons een pluspunt)
Rondom de kamers en het zwembad is het terrein voorzien van prachtig groen dat dagelijks samen met het zwembad onderhouden wordt door de tuinman.
Onze kamer was van zichzelf al redelijk koel bij een buitentemperatuur van 30 graden, we hadden de (gratis) airco maar een half uurtje aan iedere avond voor het slapen gaan.
De kamer is gedateerd en kan wat onderhoud gebruiken (buitendeur klemt wat en kan daardoor niet helemaal open, badkamerdeur sluit juist weer niet goed, maar niets onoverkomelijks. we hebben hier ook geen melding van gemaakt)
De kamer is lekker ruim en voorzien van een tafelmodel koelkast, je kunt dus meer dan genoeg drinken e.d. koel houden. Deze is wel redelijk luidruchtig, wij losten dit op door deze enkel overdag te laten draaien, 's ochtends was alles dan nog steeds koel genoeg.
De badkamer is ruim genoeg, de douchecabine echter erg klein, ik schat 70*70 cm. Gelukkig wel voorzien van douchewand ipv een gordijn, dus geen geplak aan je lijf.
De service was vriendelijk en prima. De dag na onze aankomst was men vergeten onze kamer schoon te maken, dit werd na melding meteen opgelost.
De bedden waren heerlijk, met lekker stevige hoofdkussens, in de kast lagen 2 extra kussens. Volgens andere gasten zijn deze een stuk zachter, zodat je je hardheid kan kiezen. Dit hebben we zelf niet uitgeprobeerd.
Het hotel heeft een ontbijtbuffet en serveert ook lunch, maar geen diner. Bij onze vraag om diner bij aankomst om 21.00 werd wel aangeboden om wat tosti's te maken, maar aangezien het dorp maar 5 minuten lopen is hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt is uitgebreid genoeg, zeker met de jam's, iets van 12 verschillende soorten lokaal gemaakte soorten. Verder wat broodjes, fruit, yoghurt, hartig beleg en cereals.

Datum van verblijf: september 2017
vogiatzisv1972, Διευθυντής van Pasiphae Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dear Sir

Thank you for your kind words.

See you soon again in our hotel

yours sincerely

Manager of Hotel Pasiphae

Beoordeeld op 19 december 2016

Het is een kleinschalig hotel in een vriendelijk dorp waar het toerisme nog niet de overhand heeft gekregen. Skala Kallonis is centraal gelegen op het eiland, zodat alle bezienswaardigheden en leuke stranden makkelijk bereikbaar zijn.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 1 oktober 2016

Dit is een heerlijk hotel met vriendelijk personeel Kamers zijn eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en goed schoon. Het ontbijt is goed. En natuurlijk een heel mooi zwembad met voldoende bedjes. Vanaf Skala Kalloni kun je het hele eiland verkennen en het is een prachtig eiland. Zeker de moeite waard om dit te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2016
vogiatzisv1972, Διευθυντής van Pasiphae Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2016

Dear N H,

wie wollen zu danke fur deine urlaub im unserem HOtel..

Bis nexte yahre.

Mit vielen grussen