“Fantastisch!!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Fantastisch!!”
Beoordeeld op 24 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Mooi huis,lekker vrij met prachtig uitzicht. De onderste verdieping heeft een eigen ingang (event) met woonkamer, badkamer en 2 slaapkamers. Een inpandige garage waar de wasmachine en droger staan. Op de 1e verdieping een woonkamer met keuken en toilet en 2e ingang. Op deze verdieping is ook een terras met grote tafel en stoelen. En het zwembad met ligstoelen en parasol. Op de bovenste verdieping nog wat slaapkamers waarvan 1 met vide en 2 badkamers. Er kunnen in principe meer mensen in dan aangegeven.Er is geen stofzuiger of schoonmaakspullen in huis. Wij zaten er 1 week en half in de week kwamen er 2 dames bedden verschonen en schoonmaken. Super! Dichtbij diverse strandjes en vele restaurantjes. Voor een supermarkt moet je ca 10 min rijden. Voor grotere naar Chania. Naar snelweg is het ca een half uur rijden. De luchthaven 15 minuten. Het vliegverkeer is wel te horen maar niet hinderlijk. Maar er stijgen zeer regelmatig straaljagers op. Dat geluid is niet echt prettig maar daar zou ik het huis beslist niet voor laten schieten. Er zijn ook vele leuke dingen te doen in de omgeving. De communicatie met de eigenaar was wat minder. We kregen hem per app of telefoon niet te pakken. Maar dat was verder ook geen probleem gelukkig. Het was niet dringend gelukkig. Van harte aanbevolen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren