Hoogtepunten uit beoordelingen
goede attracties

de toiletten waren helemaal niet proper. vele horeca gelegenheden waren toe.(waardoor lange ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
lluyck145684
Bobbejaanland trip

Bobbejaanland is in 30 jaar nog steeds herkenbaar. Er zijn wel renovaties geweest, en nog steeds ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
108gg
Leopoldsburg, België
via mobiele applicatie
Lees alle 803 beoordelingen

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Bobbejaanland is een inconsistent park dat dringend moet vernieuwd worden. Ja, de nieuwe Fury is geweldig en sommige andere coasters kunnen ermee door, maar anders is dit erg ondermaats. Attracties als Indiana River, Naga Bay, Revolution en Speedy Bob zijn klassiekers. Toch zijn Forbidden Caves, Dreamcatcher, King Kong en El Paso enorme flops. Medewerkers geven te weinig sturing aan de bezoekersinstroom: een groep van vier stak me voor bij Dreamcatcher en ging in de karretjes zitten waardoor ik er niet meer op kon. Toen stond ik daar alleen en zonder zitje op het laadplatform, iedereen al vastgegespt en de poortjes al gesloten. Uiteindelijk ben ik maar zelf terug gestapt, want de staff berispte de groep voorstekers niet. Ook sluiten attracties een half uur voor sluitingstijd (wat niet kan als je park maar open is tot 18u) of gaan ze dicht om 15u volgens de borden, maar zijn ze al een kwartier eerder gesloten. zelf hebben we niet gegeten in het park, maar het viel op dat er enkel fast food te verkrijgen is. In vergelijking met andere parken in Europa is dit park prehistorisch. Er zijn nergens wachttijden te zien, geen single riders aanschuifrij en geen randanimatie. Erg jammer, want dit park heeft potentieel.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We waren met een grote groep(kan gebeuren) en het was er druk(kan gebeuren) en het was erg warm ( kan gebeuren)
Maar om nu anderhalf uur echt waar. Te moeten wachten op een drankje dat is echt om te huilen. Lauw bier. Leeg rakende standjes. Wc deuren op slot om dat het park al bijna ging sluiten
Het was echt te rot voor woorden. Dat kost hen zelf toch ook echt een berg inkomsten. Niet te begrijpen

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Gezellig en fantastische familie park. Met geweldige attracties voor groot en klein. Plezier voor iedereen of je nu oud of jong bent. ☺

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Bobbejaanland is een pretpark om met het gezin heen te gaan. De familie attracties zijn wel wat gedateerd. De nieuwste attracties die er staan zijn allemaal voor mensen die langer zijn dan 1.40m en jonge kinderen mogen daar dus nog niet in. Wel zijn er veel attracties waar kinderen onder de 1.40m onder begeleiding in mogen. De horeca is matig en veel was er dicht toen wij kwamen, terwijl het midden in de zomervakantie was. Verder zijn er erg veel arcade games/ grijpmachines en dingen waar je extra voor moet betalen, bijvoorbeeld ook voor een spookhuis, waar je een kaartje voor moet kopen voor €5,-
Ik had de kaartjes via een actie voor de helft van de prijs (normale prijs €37,50), en daardoor vond ik het wel de moeite waard. Als ik het volle pond had moeten betalen was ik eerlijk gezegd liever naar de Efteling gegaan (is ongeveer vergelijkbaar in prijs).

Beoordeeld op 2 september 2019

ik ken dit park uit eigen kindertijd en die van mijn eerste kinderen.
Nog steeds erg gezellig maar ondertussen ook met de moderne rollercoasters voor de tieners zonder schrik