“Een bezoekje waard”
Beoordeling van Ter Dolen

Ter Dolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 dingen om te doen in Houthalen
30 mei 2018 beoordeeld

Bij mooi weer kan men hier genieten van een drankje en een hapje op een aangenaam terras. Als men zich aanmeldt op het juiste uur kan dit gecombineerd worden met een bezoekje aan de brouwerij en dan is de passage "compleet".

9 maart 2018 beoordeeld

Tijdens de carnaval hier heerlijk in de serre gezeten en onder het genot van een kaas/worst plank hebben we de verschillende biertjes geprobeerd

4 maart 2018 beoordeeld

Zijn er op een koude regenachtige middag beland . Zaak was nog niet erg opgewarmd . Plankje kaas en beleg gegeten . Was niet slecht , maar heb er betere gehad voor de prijs . Konden zeker wel zien dat het buiten mooi moet zijn bij zonneschijn . Had me echter de hele zaak groter verwacht .

11 februari 2018 beoordeeld

Het is zeker de moeite waar om eens een rondleiding van de brouwerij te volgen. Rondleiding duurt ongeveer 45 minuten en gaat zo niet vervelen. De bijhorende taverne is zeer gezellig

Bekijk meer beoordelingen
23 november 2017 beoordeeld

We hebben bezoek van de brouwerij gehad, heel interessant. Daarna heerlijk genoten van Ter Dolen kriek. Lekkere kaas.

Reizigers die Ter Dolen bekeken, bekeken ook

Helchteren, Limburg Province
Zonhoven, Limburg Province

Neerpelt, Limburg Province

In Ter Dolen geweest? Deel je ervaringen!