“Uitstekende Italiaanse keuken”

Cucina di Gio
Geclassificeerd als nr. 5 van 40 Restaurants in Houthalen
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld

Reeds enkele keren bezocht en telkens heel goed bevonden. De formule verrassingsmenu van de chef met aangepaste wijnen is een absolute aanrader; bij elk van de 5 of 6 gangen werd een andere wijn geserveerd. De wijnen waren telkens van uitstekende kwaliteit. Toch wel bizar dat dit huis geen enkele beoordeling krijgt in de gids M.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunchmenu- 29,5 euro (2 for 1)eerst de gin tonic van het huis gedronken (14 eur), was lekker fris van smaak ( pepertje, rozemarijn, citroen en tomaatje erin) amuse, voorgerecht was pasta met tonijn ( lekker) hoofdgerecht was parelhoen met rozemarijnaardappeltjes, bietencreme en harde spinazie ( op de harde spinazie na was het lekker) als nagerecht een lekkere sabayon genomen ( 8 eur). De koffie zat nog Bij het menu maar de beloofde lekkernijen was enkel een droog koekje....

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind 2017 een reservatie geboekt voor februari via hun telefonisch computersysteem en alsnog de meest ongunstige plaats in het restaurant gekregen, bij de deur waar het nogal tocht. De ontvangst was vriendelijk maar ons aperitief werd pas na 15 minuten geserveerd. We kozen voor het truffelmenu en ons voorgerecht de carpaccio was goed. Het middengerecht, de verse spaghetti in roomsaus met truffel afgewerkt was iets te droog en een nogal kleine portie. Bij het hoofdgerecht werd kipfilet geserveerd wat nogal een goedkope oplossing is voor het duurste €70,-- menu. De smaak was niet verkeerd maar geen technisch hoogstandje. De dolce was smaakvol en de rekening aan de hoge kant. Prijs kwaliteit verhouding is helaas niet goed, al met al toch een gezellige avond gehad

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ontvangst door Gio en zijn Italiaanse collega. Zeer keurige en aangename bediening.

Wij hebben het 4-gangen verrassingsmenu € 52,50 genomen en zijn ook daadwerkelijk verrast door de verfijnde en lekkere gerechtjes. Een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gio is een aangename gastheer èn bovendien een echte wijnkenner. In zijn wijnkaart vind je de mooiste Italiaanse wijntjes terug.

Kortom: wij hebben enorm genoten. Een aanbeveling is dan ook op zijn plaats.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit niet in verhouding. Kwaliteit ook niet heel erg hoog. Eten matig en zeker het geld niet waard. Jammer dat de service dan ook nog slecht was. Hopelijk doen jullie (personeel) iets met de commentaren.

Reizigers die Cucina di Gio bekeken, bekeken ook

Zonhoven, Limburg Province

Houthalen, Limburg Province

In Cucina di Gio geweest? Deel je ervaringen!