“Mooie, schone, goed verzorgde en rustig gelegen ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Pelagos Studio

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Mooie, schone, goed verzorgde en rustig gelegen appartementen met elke avond de mooiste zonsondergang als bonus”
Beoordeeld op 21 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Centraal in Corfu, van waaruit het hele eiland in een dag met de auto te bereiken is , liggen dit prachtige, door de allervriendelijkste en behulpzaamste Mary verzorgde , appartementencomplexje ( 6 studio's) in Adios Gordios. De auto is prettig te parkeren binnen de hekken van het complex. Alles is schoon en met aandacht verzorgd. Mary geeft je goede tips waar zeker of beter niet te gaan op het prachtige eiland Corfu. Rustzoekers kunnen het hier vinden ! En voor vertier loop je de weg af naar beneden naar het dorp in 10 minuten. Na een intensieve dag wandelen hiken en lekker eten , kozen wij steeds voor super-avonden met zonsondergang en een wijntje op ons eigen balkon...…..Wij gaan zeker terug !

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 mei 2018
Dear Marieke!

Thank you for your review and kind words!
It's always my pleasure to accommodate nice guests like you and help to enjoy the most of my island :)

Looking forward to seeing you again,
Mary
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren