“Goed en gezellig”

Keukens: Grieks
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erg gezellig ingericht. Het eten was erg lekker en de bediening was ook goed. Zeker wel de moeite waard om hier te eten.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit zeer nette en ruime opgezette restaurant werden we vriendelijk en correct geholpen.
De vangst van de dag, Sea bass was zeer vakkundig bereid. De prijs 22 euro voor de vis was wat aan de hoge kant maar het was het zeker waard.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks mis mee, aanrader. Op de rekening bleken lagere bedragen gerekend te zijn als op de kaart stond, dus dan maar een flinke fooi gegeven. Mooie lokatie!

21 september 2017 beoordeeld

Een mooi restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. En dat op het mooiste plekje van Corfu, aan het strand maakt het hier super!

21 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben hier tijdens onze vakantie een aantal keer gegeten. Het eten is heerlijk. Aanrader zijn de local dishes. Vriendelijk personeel.

Reizigers die Sea Breeze Restaurant bekeken, bekeken ook

Agios Gordios, Corfu

In Sea Breeze Restaurant geweest? Deel je ervaringen!