“goed voor lunch maar niet voor diner 's avonds”

Seaside Restaurant Snack Bar Dandidis
Geclassificeerd als nr. 22 van 33 Restaurants in Agios Gordios
24 mei 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening maar we wilden op het gemak dineren en genieten van het uitzicht, we zeiden nog dat we tijd hadden en het was goed maar in 45 min waren we al terug buiten, we waren nog met de starter bezig, ze namen het bord weg voor de volgende schotel, onze starter was nog niet op ! 10 min later was het al gesloten en dit om 21 u.

1 augustus 2016 beoordeeld

Een aantal keer geluncht hier en wat drankjes gedaan. Service was top net als het eten en het drinken.

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je mag gratis gebruik maken van ligbedden en parasols. Een vriendelijke ober brengt je wat je maar wilt incl. een gratis wifi code. Super service. Aan het einde van de stranddag met vrienden genoten van een drankje op een prachtig terras met uitzicht op de baai. Altijd met een gratis knabbeltje en fruit erbij. Top!

18 mei 2016 beoordeeld

Goede kwaliteit. De kwantiteit is daar en tegen matig. De service is overigens prima. Het uitzicht is over de zee en derhalve zeer geschikt voor een diner bij zonsondergang.

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met een prachtig uitzicht. Zeer klantvriendelijk. Smakelijk gegrild vlees. Heerlijke tzatziki. Blijft genieten Grieks eten.

Reizigers die Seaside Restaurant Snack Bar Dandidis bekeken, bekeken ook

Agios Gordios, Corfu
Agios Gordios, Corfu

In Seaside Restaurant Snack Bar Dandidis geweest? Deel je ervaringen!