“Heerlijk gegeten lamsvlees van het spit”
Beoordeling van Ortholithi

Ortholithi
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Agios Gordios
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond is het aan te raden om te reserveren restaurant is dan helemaal volgeboekt gelukkig was er nog een plek aan de bar met uitzicht over de zee heerlijk gegrilled lamsvlees nadat ik gezegd had dat het fantastisch lekker was kwamen ze nog een kleine extra portie brengen.

Super gastvrij

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier super geholpen. We hadden onze zoon van 1 jaar bij ons en hebben speciaal wat voor hem bereidt. Zelfs op mijn vraag of ze giovetsi hadden werd gezegd zeg het 1 dag voordat je komt en we maken het voor je. Verder super uitzicht en eten was ook goed!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een feestje om hier te eten! Gewoon doen! Bediening is uitstekend en het eten meer dan dat. We laten ons altijd verrassen en dat werkt nog steeds dus!

26 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben hier op een woensdag een Griekse avond meegemaakt. Dit was zo leuk dat we ook op vrijdag hier gegeten hebben. (lam aan het spit) De bediening is zo vriendelijk en uitnodigend dat het echt een feestje was om hier te zijn. (misschien wel het leukste restaurant waar we geweest zijn) Het is echt het laatste restaurant op het rijtje langs het strand en dus verder dan Theodorus Taverna.
Dit restaurant zeker niet overslaan als je in Agios Gordios bent en dan vooral de Griekse avond proberen mee te pakken. O ja, ook heerlijk gegeten hier;-)

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zojuist heerlijk gegeten bij Ortholithi. De gastvrouw was erg vriendelijk en heette ons hartelijk welkom. Als voorproefje kregen we een bruschetta met tomaat. De gerechten die wij hebben gegeten, Gyros en Moussaka waren allemaal erg smakelijk.

Als tussengerecht/dessert kregen wij heerlijke watermeloen aangeboden en een glas ouzo.

Ik heb ook wat advies voor de vriendelijke gastvrouw, zij zou de ambiance behoorlijk kunnen verbeteren door kritisch naar de verlichting te kijken. Enkele felle lampen maken het restaurant namelijk erg ongezellig. Ook was erg geen muziek te horen, wat doorgaans sfeervol werkt.

Reizigers die Ortholithi bekeken, bekeken ook

In Ortholithi geweest? Deel je ervaringen!