Vandaag geopend: 19:00 - 03:00
Sfeervolle cocktailbar

Beoordeeld op 7 augustus 2019
rickvangeel
via mobiele applicatie
Gezellig druk en goede service

Beoordeeld op 30 september 2018
faab_m1993
Delft, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 359 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Corfu
vanaf US$ 222,42
vanaf US$ 58,91
vanaf US$ 36,07
vanaf US$ 26,45
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als je laat op de avond nog iets wilt drinken is dit de place to be. Sfeervol gelegen openlucht-bar onder citroenbomen. Ruime keuze uit cocktails die van uitstekende kwaliteit zijn voor een goede prijs. De muziek staat vrij hard. Als je rustig uitgebreide gesprekken wilt voeren dan is dit niet de meest geschikte locatie. Elke avond was het druk, maar door de ruime opzet en indeling blijft het aangenaam en gemoedelijk. Een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Meerdere avonden hier genoten van een cocktail tijdens onze vakantie. Er is ruim de keus en de bediening was erg behulpzaam. Echter is de prijs wel wat aan de hoge kant (schevingen prijzen..). Sisha was niet aan te raden.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Beetje gedimd licht, onder de bomen, is dit de leukste cocktailtent in AG. Muziek is af en toe wat outdated met 70’s hits. 90’s zou beter passen; dat is beter in lijn met het publiek. Niettemin: vriendelijke staff, goeie cocktails, nette prijzen. Doen!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Ze hebben een uitgebreide kaart met cocktails, maar het is ook mogelijk om een biertje of fris te bestellen. Er hangt een gezellige sfeer met op de achtergrond (harde) muziek. Wij hebben hier na het eten even een drankje gedaan. Het was behoorlijk druk en we hadden geluk dat er net een tafeltje vrij was.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om eens een cocktail te gaan drinken met partner of vrienden. Goede muziek en erg gezellige sfeer met verlichting. De bar wordt veel bezocht ook door lokale bevolking wat wel gezellig is.

Datum van activiteit: juni 2018