“Birthday Diner”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal gereserveerd voor deze speciale dag.
Mooi plekje toegewezen gekregen en vriendelijk geholpen.
Vooraf garlic bread en home made bread besteld, het garlic bread was goed op smaak.
Als hoofd drie keer de zeebaars en de keftiko besteld.
De zeebaars werdt aan tafel voor het grootste gedeelte gefileerd.
Was leuk om te zien hoe dit gedaan werdt, was heerlijk gegrild en goed gegaard.
Ook de keftiko was verrukkelijk
en leuk geserveerd in bakpapier.
De witte huis wijn in caraf die we erbij besteld hadden was heerlijk.
Al met al is ook dit restaurant is een aanbeveling!

1 augustus 2017 beoordeeld

mooi restaurant met een bijzonder troef: prachtig zicht op strand, zee en bijgevolg ook de zonsondergang. Griekse keuken, lekker met een vlotte bediening

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, het is wel wat grootschaliger dan andere restaurantjes. Hoeveelheid vlees viel een beetje tegen, was iets weinig. Verder is de aubergine met feta starter is een aanrader. Ook de desserts zijn erg lekker. Fijne avond gehad hier.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit restaurant al een week op het oog door de positieve score op tripadvisor maar telkens was het vol geboekt. De laatste avond van onze vakantie wilden wij niet nogmaals teleurgesteld worden dus hebben we tijdig een tafel gereserveerd. Bij het plaatsnemen merkten we direct dat de gastronomie en het comfort hier boven gemiddeld is. Keurig tafellinnen en ruime comfortabele stoelen. Het interieur is duidelijk gericht op het uitzicht; de eindeloze zee met een schitterende zonsondergang. De gastheer zorgt tot in de puntjes voor een aangenaam diner. De gerechten waren eveneens boven gemiddeld.

Wij hebben onze vakantie afgesloten met een bijzonder smakelijk diner met een heerlijke huiswijn.

Ik zou de bediening wel willen adviseren om zich wat formeler of passender te kleden.

11 juli 2017 beoordeeld

Aan het strand bij zonsondergang de heerlijkste beef gerechten gegeten. Bediening is goed en het restaurant en toiletten schoon. Keuken goed zichtbaar schoon en ordentelijk. Kortom voor keren een aanrader. Het enige was ik miste was muziek

Reizigers die Thalassa bekeken, bekeken ook

Corfu, Ionische Eilanden

In Thalassa geweest? Deel je ervaringen!