“Culinair Grieks...”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit restaurant al een week op het oog door de positieve score op tripadvisor maar telkens was het vol geboekt. De laatste avond van onze vakantie wilden wij niet nogmaals teleurgesteld worden dus hebben we tijdig een tafel gereserveerd. Bij het plaatsnemen merkten we direct dat de gastronomie en het comfort hier boven gemiddeld is. Keurig tafellinnen en ruime comfortabele stoelen. Het interieur is duidelijk gericht op het uitzicht; de eindeloze zee met een schitterende zonsondergang. De gastheer zorgt tot in de puntjes voor een aangenaam diner. De gerechten waren eveneens boven gemiddeld.

Wij hebben onze vakantie afgesloten met een bijzonder smakelijk diner met een heerlijke huiswijn.

Ik zou de bediening wel willen adviseren om zich wat formeler of passender te kleden.

Datum van bezoek: juli 2017

11 juli 2017 beoordeeld

Aan het strand bij zonsondergang de heerlijkste beef gerechten gegeten. Bediening is goed en het restaurant en toiletten schoon. Keuken goed zichtbaar schoon en ordentelijk. Kortom voor keren een aanrader. Het enige was ik miste was muziek

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jemig heerlijke lam in zakje gegeten soort folie zo uit de oven met tomaat
Een Corfu gerecht zaligggggg lijkt wel draadjes vleees yummy
En dan het uitzicht... yammas

Datum van bezoek: juli 2017
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer sfeervol en goed restaurant
Zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten.
Wij zijn 10 dagen in Corfu geweest, waarvan we hier 3x heerlijk geluncht hebben, de Corfu salade is een aanrader.
En 5x avonds de heerlijkste griekse gerechten hebben mogen proeven

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij het lekkerst gegeten en zijn van mening dat dit zo'n beetje het beste restaurant is in het plaatje. Dan ook meerdere keren hier gedineerd.

Hier moet je echt reserveren. Het zat iedere avond vol. Heerlijke Kleftiko gegeten van zeer mals vlees. Ieder gerecht was voortreffelijk.

Als een van de weinige restaurants een heerlijke rode huiswijn gekregen.

Dit restaurant moet je niet overslaan

Reizigers die Thalassa Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

In Thalassa Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!